• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • isako

Småbarnsliv..
    Naa tack gumman. Det skall jag komma ihåg! Kanske till helgen? vill kolla efter min j---a guld gardinstång.. haha Jag själv har nästan tröttnat på mig själv *garv*
    Kram

• Nightwish

Hehehee...ni ska inte tro att ni blir av med mej!det blir ni inte i första taget..^^

• Småbarnsliv

Isako.... Haha okej då får vi se...

Kottten, ja nu börjar det bli en liten utbuktning... Eller ja en stor för nu orkar jag inte hålla inne  fettet mer..*haha*  

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Nightwish

hihihihih!!!!...glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!! älskar er!!

• tokfiorna

HÖRRÖÖÖÖ E NI VAKNA....HAR DU RINGT? HAR VARIT I TVÄTTEN..STACKARS STUMPAN, FÅR JU SLÄPA MED HENNE HELA TIDEN!!! IDAG ÄR DET FREDAG, TJOOOOHOOO
    HUR MÅR NI ALLA HÄR IDAG? TÄNK ATT DET SKA BLI  I HELGEN. SAMBON SKA TILL GÖTET OCH JOBBA SÖN-MÅN, INTE KUL ATT SOVA SJÄLV, FÅR TRÖSTA MIG MED VÅFFLORSkrattande(SPRINGSTEEN:ANNA.C SKULLE JU GRÄDDA) KUL NÄR MAN KOMMER PÅ ATT MAN HAR SAMMA BEKANTA...

• Blondie 68
    Tokfiorna
    Jajamensan Här e vi uppe med tuppen. Rackarns tjej att man inte kan få sova på morgonen. Men det e klart, vi har babysim i morgonbitti kl 08, så det e väl klart, det e ju lika bra att vänja sej att gå upp i ottan. 

Hur e det annars då ???
  • tokfiorna

Hej BLONDIEGlad Va kul med babysim, vi går på atlantis så kul. Konstigt att det alltid ska vara så tidigt??? Var nere nu och rafsade ner tvätten som var på tork och istället för att vika den så satte jag mig här, hihi. Blondie: Vi ville ju så gärna träffa er i onsdags, vart tog ni vägen?? Kram på er..är det första gången på babysim?

• Springsteen
    Tokfiorna.. va synd att vi är upptagna i helgen annars hade vi nog bjudit in oss o jag kom precis på att de var DET  jag glömde köpa igår... våffelmix... men sylten kom jag ihåg

idag blir det lunch med en kompis o så ska jag kanske gå och hämta ut våra JPkort som jag beställde.. lite kul... sen kommer svärisarna på middag ikväll..
  • Blondie 68
    Tokfiorna
    Vi fick en akuttid BVC för hennes 1:a spruta. Sedan ville jag inte ta ut henne, för jag visste hur hon skulle reagera.
    Jo det e 1:a ggn i morgon. Å hon hatar i bada i baljan. Hmmm Kan undra hur det kommer att gå.. Fundersam
  • Nightwish

Jaa vi saknade dej i Onsdags Blondie..Ville så gärnan träffa dig och Louise! MEn det blir säkert fler tillfällen :)

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping