• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

God morgon tråden!

Nu har de hämtat syskonvagnen, känns skönt. Snart ska vi toll Rogö och ta 6 månaders kort på Mollsan, har gjort det med Zack med så rättvist ska vara rättvist. Sen blir det 1 årskorten där med. Spännande hoppas hon är gla bara, hon har ju vart lite kinikig nu när hon vart sjuk... Men det ska la gå

Vi går med på atlantis men 10.30 inte så tidigt hihi, vi hade aldrig kunnat ha tidigare, få ihop alla på morgonen är inte alltid en dans.

Men med Zack gick vi vid 11.30 t om där, fast det var på en måndag. Men det var så lungt där  då inte samma fart som på lördagsmorgnar...

Kul att se dig Cicci. Har Tessan flyttat nu?

Kram alla!!!

• tokfiorna

Vilken illbatting jag har här hemma!!!!! Hon har varit gnällig som attan och det är väl inte så konstigt för hon är dödstrött, men varför sover hon inte då???? Men nu slumrade hon till får se hur länge?
    Blondie: Ja det förstår jag ju då, ni får hänga på en annan dag, ha koll på fikalistan.
    Hon kanske kommer vara lite gnällig första gången på badet men det går oftast över och för varje gång tycker de att det blir roligare och roligare..lycka till och rapportera hur det gickGlad Ska passa på att duscha nu tänkte ja
    Springsteen: Ja sylt är ju gottRäcka ut tungan men helst med något till..hehe..glöm EJ grädden

• tokfiorna

Pärlan: Hoppas "mollan" håller god minSkrikandes..good luck

• Counterfeit

Mmm, våfflor ja, det är ju våffeldagen på söndag! Det får man ju bara inte glömma bort.

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Nightwish

hehhe :):):)...Tessan flyttar i helgen..Men dom fick nycklarna förra veckan..så nu renoverar dom la lite ;)..

• Kottten

Morrn morrn!!!!

Här e en som faktiskt e piggare ida!!! *hurra* Hjärnan e lixom inte mos ida, känns jätteskönt! Sen att man får dras me förkylning o hosta ett tag e väl bara att räkna me antar ja. Men nu verkar iaf feberna ha gett vika o de gör jättemycket! Bara lillkillen slipper så kan ja dras me min förkylning till sommaren... nästan iaf

Jaså våffeldan e i antågande... bäst att se till att ha sånt hemma till söndag när tjejerna kommer då! Fast har ja otur så äter de väl de innan de kommer hit förstås...

Här ska vi nog våga oss på en lite prommis idag. Har ju inte varit ute sen i söndag!!! Så de e verkligen dags nu!!!

Trevlig dag på er allihopa!!!!
    KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Springsteen
    Kottten.. tror ju inte att flickorna blir lessna om de får våfflor 2ggr jag hade blivit glad i alla fall

Ska ut o luncha med en kompis o hennes son nu... halsontet är borta som tur är...

hihi.. hade en kompis o hennes döttrar här nu på fm på en snabbfika... GUd vad snabbt de går att stöka till hela lägenheten... går ju oftast lika fort att plocka i ordning... men sambon skulle ju aldrig tro mig om jag säger att de bara varit här en halvtimme men de är ju bara kul att de känner sig som hemma!!!!
  • doyoumind

Min bebbe har lyckats vända sig Ska göra ett vändningsförsök nästa vecka.. Är det någon som har erfarenhet av detta?

• Pärlan81
    doyoumind skrev 2007-03-23 16:09:15 följande:
    Min bebbe har lyckats vända sig Ska göra ett vändningsförsök nästa vecka.. Är det någon som har erfarenhet av detta?
    Nej tyvärr Men låg jämte 2 som snittades på bb som de inte kunde vända på bebisen. Sen att det kan sätta igång en förlossning. Kan bli akut snitt...

Man fattar inte hur de får plats att göra sånt därinne. Jisses att de är akrobater.

Hoppas lill*n vänder sig nu! Kram
  • doyoumind

oj två!! Måste vara beredd på snitt då..
    jag kan inte heller förstå hur bebisar lyckas vända sig när de är så stora?
    Hoppas oxå bebis vänder på sig

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping