• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Gravisen

Hej!

hur ska vi göra me fikat nu då??
    verkar som mån passade de flesta va??

ang plats då jag har ingen bil på mån så på stan passar mig bättre  sesam kanske???
    e la störst där när det blir lite vagnar...

fika hos varandra tycker jag apsolut 

• Miidori

jag fikar också hellre i stan..Sesam tycker jag är jätte mysigt :D..åhlens är bra med..huvudsaken är ju att det finns hiss :D:D...Jajemen...fika hos varandra verkar ju hur mysigt som helst..kram alla här..Ha en underbar helg!!!!

• Miidori

ska vi bestämma måndag nu då?eftersom de flesta verkar kunna då? Sesam eller åhlens..för mej spelar det ingen roll!!

• Gravisen

ja vi tar mån va??
    ef inte alla kan då har vi ju bara en bra orsak till att ta en ny fika snart ef denna ju  Skrattande

men ni var på åhlens sistv a  för då kan vi ju ta sesam denna gång kanske?

tänkte på en sak  tänk vad tiden har gått fort igentligen....jag o säkert de flesta här har ju hängt i denna tråd sen början av grav o nu sitter många av oss här med våra underverk

kram på er alla

• Springsteen

Håller med dig gravisen!!! Wilmer är ju 2veckor idag... och jag tycker de var igår som jag sa att oj det är bara 100dagar kvar

När började ni ta med era bebisar på fika??? Känns som att alla tycker jag är jättelöjlig som inte vill att han ska träffa andra barn än... och helst inte vuxna som har (dagis/skol)barn  heller...

Måste bara berätta.... ställde mig på vågen idag igen... JAG HAR GÅTT NER DE 15KG SOM JAG GICK UPP UNDER GRAVIDITETEN!!!  så i snitt kan man säga 1kg om dagen.. Hoppas verkligen att de kan i alla fall vara ½kg om dagen minst en eller två veckor till har ju en hel del att gå ner sen innan!! (får fortfarande inte på mig byxorna som jag hade innan grav) Så där fick alla som tjatat på mig under grav att jag ska akta mig... och 15kg är ganska mycket de är inte såå lätt att gå ner dem osv...

• Gravisen

nää det e klart man ska vara försiktig med de små..tog det oxå lugnt de första veckorna  tror jag tog ut han på fik när han var en 3-4 veckor men då gick vi när det knappt var något folk...... nu e han 2 mån o man ska la fortfarande vara försiktig jag tra han inte upp till a6 men gå på stan lite och så nu tycker jag e ok, man kan ju inte isolera sig heller...
    men du ska inte göra något förrens du tycker att du vill de  

och vad skoj att du har fått bort grav kilorna 

• Tintan

Men ska vi ta fika på sesam då?
    Måndag kl 11.00
    Pappa peter och benji får hitta på nåt så länge för kl 12.00 får nog han rycka in eftersom tjejerna äter då och det reder jag inte ut själv på stan *ler*
    Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Pärlan81

Gravisen: Lycka till med huset!!!

Jag hänger på fikat nästa gång... när det blir. Tråkigt att inte kunna bara... suck suck!

Ska gå lägga mig nu har vart en lång dag.

Hela fam har kikat på "Bilar" som vi köpte till sonen. Den var faktsikt bra. Sonen älskade den... konstigt hihi.

ha så trevligt på fikan alla!!

Kram kram

• Pärlan81

MN72: Stackare!!! Inte lätt, hoppas ni mår bättre o att han går upp bra! Kram till er båda!!!

• Pärlan81

misanmi: Jag funderar på vart jag ska gå på öppnis. Är det bra där? Vilka tider är det för oss med småttingar.

Välkommen till tråden!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping