• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • stina84

tintan: det låter ju underbart! Du fick inga negativa efekter utav den eller?? Som svårt att kissa åså de första dagarna??

• Tintan

stina84: absolut inte jag gick direkt från förlossningsängen till toaletten och kissade,hade aldrig några problem med det,ingen huvudvärk heller dagen efter,lite ömt bak i ryggen bara där nålen satt men det var inget som var jobbigt eller så.

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Thullan

Jag kan bara måndag nästa vecka för resten av veckan har jag fullt upp med massa annat. Men vi bokar väl in en fika veckan efter igen kanske?
    MN72: Hoppas du mår bra trots allt?
    Kram

• Thullan

På Kaffepaus får man väl inte ha sin barnvagn vid bordet utan vid lekhörnan? Var det inte så när det var fika där sist?

• Tintan

stämmer det..de hade vart känsliga.
    annars är ju ikea smidigt att fika på,inget folk en måndag fm heller?

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • 20120508

hej! skriver ett inlägg så jag har tråden i favoiter

Kan ju passa på att fråga om det är någon av er som går på öppna förskolan på torsdagar där vid vårdcentralen på torpa.. tror det heter junedals öppna förskola...

Har varit där två gånger och skulle var kul och se om någon mer vart där?

ha det fint!

• Springsteen
    stina84 skrev 2007-01-19 17:41:12 följande:
    tintan: det låter ju underbart! Du fick inga negativa efekter utav den eller?? Som svårt att kissa åså de första dagarna??
    jag blev tappad efter min EDA o jag hade ingen större effekt av den... Precis som miidorii fick jag krystvärkar strax efter... och var öm i ryggen i en vecka efter....

fika hemma hos varann låter jättekul !!!!!!!!!!! Bara min plutt blir lite äldre... 2 veckor i dag!!
  • tokfiorna

HEEJ MISANMI!!!
    Jo vi har varit på öppnaförskolan...vi har ju tom gått dit me dig och Ronja,haha, rolig jag är va?? Vad gör du en kväll som denna? Vi hade stora planer på att gå på bio och fråga "farmor"om hon kunde ta stumpan..men så fick daniel hoppa in och jobba med en mässa på elmia..BRA då slapp vi lämna bort henne..hi..har ju inte gjort det innan..Men imorgon är det babysim igen,kul. Du kommer väl till träffen på bvc på måndag?Tjejerna på denna tråden verkar ju gulliga kanske skulle hänga med dem på fika någon gång?? Har oxå varit på 1klass idag och jösses vilka fynd, plastisock kläder(70tal stil)som är jättedyra för halva priset WIIIII

• Thullan

Jag vill inte ta buss med vagnen än o bil har jag inte på dagtid. Men vill alla andra ikea så får jag hänga på om jag har tid nu när jag flyttar
    Imon är det babysim igen men Wilma vill inte sova ikväll så vi får se hur nöjd hon är imon.

• 20120508

tokfiorna- Hahaha,,aa du är jätterolig Ikväll har jag kollat på så ska det låta och ätit pizza med killen...mysigt! Ok, vi ska lämmna bort henne en stund imorgon...Tobbe fyller ju år så vi ska ut och äta gott.. Så min syster ska sitta barnvakt åt oss...hon har ju ett eget barn på 3 år och Ronja trivs jättebra med henne så jag är inte orolig.. Javisst,,får göra det någon dag. Ok,,kanske ska åka dit en sväng och kolla lite

Hör av dig om du vill gå en powerwalk runt sjön eller nått...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping