• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Gravisen

Tintan: nää ef jag ville åka hem dagen efter så  fick jag bo inne på ett av deras familerum..jätte mysigt  så skönt faktist att få vara helt själv o bara mysa

Lowa tyckte oxå att det var jätte skoj me snön så i morgon blir det till att åka pulka 

god natt på er  Kram

• Miidori

Här regnar ju snön bort ..inte alls kul för de små barnen..vad besvikna dom kommer bli imorgon :/

• jomi

Go morron

Mysigt med snöööööö!!!!

Hade gärna följt med på fikan men i morron är det dags att jobba ett par timmar igen...skulle ju gjort det förra veckan men har legat klubbad med en massa snor* fräs*

Tintan: läste om dina små sessors rutiner... hm....
    min lilla bus är ju snart 3 månader och har inte såna rutiner!!
    hon ska slatta lite hur som helst under dagarna i snitt efter 2,5 timme och sover om vi har tur i snitt 4-5timmar per natt..
    Hur gör ni?????? borde hon inte fått bättre rutiner nu??
    Funderar på om min mat är lite blaskig om det är därför hon ska äta så ofta...

Nu ska jag ha lite egen tid sen blir det middag hos svärföräldrarna *mums*

Kram på er!

• Thullan

Jomi: Testa att ge lite ersättning efter amningen på kvällen o se om hon sover längre, amma lite o ge sen 50-60 ml ersättning. Min Wilma har sovit 12.5 timme inatt utan mat så är det nästan varje natt. Jag ammar bara henne 3 ggr per dag sen får hon lite gröt+ersättning, o smaka en potatis o lite ersättning o sen får hon en flaska med ersättning ett mål.
    Kram

• Thullan

Hej!
    Kan alla komma på fikat imon som skrivit upp sig? Hoppas det. Ni som inte kan imon kan väl skriva en annan dag o tid ni kan så kan vi boka in fikatid redan nu.
    Kram

• Miidori
    Thullan: Ja det låter bra! Ni som vet med er att ni inte kommer i morgon kan väl försöka meddela det så fort som möjligt, så man slipper stå utanför SESAM i morgon och FRYSA!...Ska bli minus 6-7 grader!..
  • AnkieE

Hej på er!

Sambon ska iväg och jobba snart. Har ni några förslag på något roligt som man kan roa sig med? Jag har ju lite egen tid när lilla Tyra sover eftersom jag bara har henne.
    Vad ska ni göra idag?

• Thullan

AnikiE: Idag har jag kört kartonger till min nya lägenhet o nu håller jag på att packa ner det sista. Vad du kan roa dig med är väl att glo på film, hemmaspa (i den mån det går när man har barn), baka nåt gott.

• therese o ebba

Hej!

Har varit borta från datorn ett par dagar och när man kommer tillbaka hit är det hur mycket som helst att läsa Skrattande, kul att det händer lite...

Jag ska med på fikan imorn men kanske inte stannar jättelänge eftersom det kommer några och ska kolla våran lägenhet. Har tokstädat hela dagen . Blää...

Nu ska vi snart åka till Ebbas farmor på semle-frossa Räcka ut tungan.

Kram på er alla!

Mamma till Ebba 061011
  • Thullan

Hej!
    Hoppas alla haft en bra helg? Min har varit hektiskt, är så yr idag o svimfärdig, är lite rädd faktiskt. Men hoppas det försvinner sen.
    Ses imon några av oss.
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping