• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori
    Gravisen: Jag bor i Jönköping, men jag har oxå bott i Nässjö, hehe flyttade till jönköping för ungefär 2 år sen igen..är en jönköpingsbo från början!Men har en massa kusiner som bott i Forserum, plus att min faster bor där :D..hehe..Vart bodde du innan du flyttade då?Jönköping?ahaa..så Lowa kanske ska stanna hos grannen då..men du känner nog igen oss får vi hoppas!..
  • Gravisen

ja du jag har bott lite överallt Förvånad

en 10 år i bankeryd sen ett tag i öggestorp inte så långt härifrån... osv
    men här känner jag mig nu hemma...
    e så pirrig inför att mäklaren ringer i morgon..hoppas att ingen bjuder över..
    ja då ser ni någon som tittar åt alla håll o verkar leta ef några så e det ju jag då kan ni hojta till på mig  hihihi  nää då jag känner igen nån av er ju 

• Tintan

Får hänga med på nästa fika istället....får ge sonen lite egen tid imorgon han kan behöva det just nu.
    kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Thullan

Kul med fika imon. Vi har alltid trevligt när vi fikar. Alltid kul att träffa nya människor.
    Ses imon ni som kommer.
    Kram

• Miidori

Ja våra fika stunder är ju underbara..!man bara längtar till nästa gång hela tiden, och dessutom spelar det ingen roll hur många vi är, för vi har lika trevligt en då :D..

• Miidori
    GRAVISEN: jag har med bott lite överallt, men nu ska jag äntligen stanna här i staden..Ja lycka till med husbudet, hoppas att ni får huset!! KRAM
  • therese o ebba

Åh, vad roligt det ska bli med fika imorn!

Gravisen: Vi har ju fikat ett par gånger tillsammans tidigare så jag känner igen dig Flört. Kul att träffas igen och få se lille Wille.

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

Miidori: Har du färgat håret!? Skitsnyggt!!

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori

Tessan: jajemen :D haha!!TANX...Du får ju se det live i morgon haha!Tänka att jag vågade :P..

• Gravisen

god morgon...här väntar vi nu påa tt traska upp till yåget om en stund 
    Lowa får nog hänga me idag en då  strulig jag e va.... 

Therese  ja det e ju klart jag känner igen dig..ska bli så skoj att se din lille me...
    men du min heter Willy inte Wille  

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping