• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

min helg har varit yr oxå, pga all snö haha!!..men men...jag överlever.. :D..nu ska jag snart förbereda mig inför i morgon :D..hehe längtar som bara den!

• Tintan

Hej på er

Angående fikat imorrn så står jag över denna gången, sonen vill verkligen åka snowracer så det får bli att ta en fm med honom ute i snön imorgon.
    Kom nyss hem  efter en hel dag hos min pappa så trevligt så....mysigt med en massa snö,så underbart vackert ute.

Jomi...att vi har fått in så bra rutiner tror jag beror på att de äter tillägg,de håller sig mätta längre.
    Sen tror jag att det är bra att man gör samma sak varje kväll,så de förstår att det är dags att sova,rutiner är så viktigt när man har 2 små,annars hade vi nog vart helt slut.

kram på er

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Gravisen

Hej på er!!

vi kommer på fikat i morgon men blir kanske lite sena så gå ni in men ta plats åt oss me...för i morgon kommer vi definitift 

idag har vi varit ute o lekt i snön hur skoj som helst, tur att man har barn så man själv kan få fjanta sig lite  hihihihi 

• Miidori
    Tintan: Bra att du sa till i tid, då slipper vi stå ute i kylan och vänta på dig..
  • Gravisen

lägger bara in listan igen 

Fika måndag 22/1 kl. 11, Sesam

Madde o Wilma
    Martina & Emilia & Michelle
    Cissie och Tindra
    Therese och Ebba
    petra Lowa o Willy

• Miidori
    Gravisen: men då går vi in och fixar lite platser till oss och så =))...roligt att du kommer :)
  • Miidori

Fika måndag 22/1 kl. 11, Sesam

Madde o Wilma
    Cissie och Tindra
    Therese och Ebba
    petra Lowa o Willy

Tog bara bort Tintan!
  • Gravisen

ja det ska bli jätte skoj att träffa er o få se bebbisarna 

• Miidori
    GRAVISEN: ja detsamma!!Ska bli jätte roligt att få se dina små barn, och träffa dej med...Men du bodde i forserum eller hur var det?..då är det en bit å åka, hoppas att resan och sånt går bra...Föressten gick du på Brinell, eller du kanske inte bott så jätte länge i forserum?haha..jag har ju noll koll! :)
  • Gravisen

Miidori:  ja men det blir nog bara Willy som hänger me i morgon Lowa e nog hemma hos grannen vi får se... .. ja det tar inte så lång tid ner faktist 25 min me tåg tror jag el 20 aknske de bara e  hm hm  men i morgon så kör nog svärfar ner mig ringde o fjäskade lite så det e därför vi kanske blir några min försenade...
    nää jag har inte gått på brinell vi har bott här i 3 år nu flyttade hit när Lowa låg i magen...
    vart e det du bor??

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping