• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Castle

Godmorgon alla.
    Hoppas ni får en trevlig fikastund, hade gärna följt med, men förkylningen blir bara värre och värre. Men jag är inte hängig eller har feber, det är "bara" halsen och öronen och huvudet som gör ont, + att näsan rinner konstant.
    SÅ jag hoppas på att jag kan komma med på fikat näsat gång, om inte BB väntar då förstås Men måste se till att bli frisk först.

Min man var orolig för mig igår Jag var ute och skottade snö. Oj oj oj det var inte lite snö, han undrade vad grannarna skulle tänka när han lät mig (gravid i 38:e veckan) vara ute och skotta 20 cm snö. Men jag älsakar att skotta ju, så jag övertygade honom om att jag skulle vara försiktig, och det gick jättebra.

Ha en trevlig dag alla

• Thullan

Ses snart. Vill egentligen inte gå ut idag men vill träffa er. Nu blir det duschen. Kram

• Kottten

jag igen... från bibblan... grrr.... men kan ju bara meddela att här händer inget!!!! Mår så jäkla o bra o har så fina värden så de verkar som bebis tänker stanna till midsommar... hihi...

Längtar verkligen eftera tt få uppkoppling igen så ja kan hänga här me er!!!!!!

Hoppas fikan va trevlig ida!!!!
    Kram på er!!!!

• Miidori

TJOHOOO TACK FÖR EN UNDERBAR FIKASTUND =)

• Thullan

Tack för fikat idag. När blir nästa fikaträff????

• Springsteen

Nästa vecka tänker jag nog följa med o fika Räcka ut tungan men gärna en eftermiddagstid då vi brukar sova ganska länge.. Vilket är väldigt skönt!!!!

• Thullan

Jag tror jag kan nästa vecka, beror på hur min flytt går i helgen. Kram

• therese o ebba

Hej! Jättetrevlig fika idag (som vanligt)!

Gravisen: Jag kom på att han hette Willy igår kväll men då hade jag redan stängt av datorn. Sen glömde jag säga det till dig på fikan idag. Lessen för det Flört. Himla söt var han i alla fall...och Lowa med Glad.

Mamma till Ebba 061011
  • Pärlan81

Jag VILL hänga med på fikan nästa gång. 10.30 vore en bra tid för mig med ett barn på dagis....

Annars kan jag försöka få hit mamma om hon är ledig att sitta barnvakt en stund.

Kram på er!!!

• Pärlan81

Förresten i förrgår rullade tultan från rygg till mage så nu rullar hon åt alla håll o flera varv. Blev helt paff när jag såg att hon rullat bort från sin filt.

Sen äter hon numera sina fötter med, de verkar goare än nappen som hon ALDRIG tar. Suck!!

Nästa vecka blir det start av smakisar i varje fall. Ska bli lite spännande!!!

Kram kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping