• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori
    GRAVISEN: Hoppas resan hem gick bra!Tack för en trevlig stund på stan oxå..Lowa var ju för söt, men det var Willy med så klart!

Pärlan81:Vad roligt med en massa framsteg :D...haha ja fötter verkar vara got haha!!

Angående fika nästa gång, jag tycker det är bra med fikatider som inte är för tidiga i och med att Tindra sover så länge på morgonen, Sen är det skönt att inte stressa för mkt på morgonen, haha!
    men klart man kan se hur alla har det och så! Men man kan ju bestämma två fika träffar, en tidigt och en lite senare på eftermiddagen, fast på två olika dagar...Nu svammlade jag till det här kanske!haha..hoppas ni fattar vad jag menar...Jag vill ju att så många som möjligt ska kunna komma :D:D
  • Gravisen

Hej!

tack så myscket för en trevlig fika stund    hoppas ni inte blev skrämda av Lowa  hihihi..
    sitter o e så nervös har inte hört nåt av mäklaren idag  aaaa vill ju veta....

Miidori: resan gick bara bra hade tur att det gick ett gåf 7 över så det var inte en lång vänte stund..o tack du med för stunden på stan 

Therese: nää det e helt lugnt var bara tvungen att pika lite  Flört

Pärlan  kan du inte ha med dig pojken då så akn ju Lowa o han leka  för då kan man ju kanske gå till nyfiket el nåt så e de ju sysselsatta....

Roligt med alla framsteg det e ju så mysigt med allt som händer..

kramar till er

• Tintan

Hej på er

Full rulle hela dagen verkligen *ler*
    Pärlan: Jag kan ta med mig Benjamin med så kan de ju leka alla barnen.
    efm passar mig bättre med eftersom tjejerna sover till 10.00
    Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Pärlan81

Hi hi, min son har vääääldigt mycket spring i benen, skulle inte få ro att sitta lungt då tyvärr. Vi får se hur d blir nästa gång ni fikar....  Det börjar ju bli dags för öppnis nu med ju!

• Miidori

Säg en Dag, Tid och en Plats för fika?...

Förslag??

• Miidori

Vad tycker ni om Onsdag nästa vecka? Jag tycker 11.00 Tiden är rätt bra, eller senare...inte tidigare helst :P...

• Tintan

Tisdag 30/1
    kl 13.30
    Sesam
    passar det nån??

• Miidori

Jag tycker vi ska testa nyfiket, som vi pratade om idag, för Lowas skull, så hon har nått att göra? eller?

• Miidori

Vi har ju varit på Sesam dom 2 senaste gångerna, vore lite kul ifall man kunde variera det hela lite ;)

• Tintan

javisst nyfiket blir bra

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping