• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

Tack Gravisen
    Kram Martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Pärlan81

Ni alla ligger på min med

Brrr jättekallt idag! Jag är genomförkyld med. Så jag hoppas mina små inte smittas av mina baciller nu!!!

Ska väl plocka lite nu då, det vanliga

Kram kram!!

• Thullan

Wilmas pappa har fått magsjuka, tips på hur vi klarar oss ifrån det?

• Tintan

God Morgon alla

Tack pärlan81  jättekul om du kommer på Tisdag var jättelänge sen jag såg dig.

Har haft en jobbig natt Benjamin har fått som vanligt så fort vädret vänder och bli kallt kruppanfall   stackarn så jobbigt verkligen, tur man har medicin hemma men så jobbigt att höra, man lider ju så.
    Men nu vill han ju ut och åka pulka hmmm,får nog ta en innedag idag,han känns en aningen varm med......men förklara det för en 3½ åring *ler*

Miidori: Får jag med vara med i din lista?

Nån här som har haft försäkringsbolaget skandia hemma på hembesök?

Vad kallt det är ute idag brrrr....verkar som vintern verkligen har kommit nu.

/Tintan

• Miidori

Tintan ja det får du...vem som helst får vara med på listan i denna tråden, bara att fråga :D

• Tintan

Thullan: Bästa tipset..undvik honom...andvänd inte samma toalett mm svårt att undvika magsjuka..smittar ju som bara den

• Tintan

miidori tack

• Thullan

Måste gå på samma toa eftersom vi bara ha en toalett. Kan inte undvika honom eftersom vi bor under samma tak Toaletten städas efter varje gång.

• Tintan

Håller tummarna för att du och wilma klarar er
    Kram Martina
    käka vitpepparkorn 10st

• Springsteen
    nu har vi varit på BVC.. Wilmer hade varit nästan lite för duktig och gått upp 510g på en vecka Förvånad Så nu ska vi hårdträna med nappen.. han vill ju inte ha den... brösten är ju mycket bättre..

Jag vill inte ha en massa snö... vill ut o promenera med vagnen men de är så bökigt och kallt i snön...
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping