• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Thullan

Hej alla! Vad gör ni i snön? Här är vi bara inne, går inte att vara ute med våra bebisar i detta väder. Få sitta här inne med magsjukebacillerna o bara vänta på att bli sjuk.
    Kram

• Springsteen
    Thullan: Man måste ju inte bli sjuk bara för att han är det Men var supernoggrann med hygienen!!!!!!!!

Håller på att träna Wilmer i att sova i hans egen säng... Han sover mellan oss på nätterna så vi får träna det på dagarna... Han är supertrött och man ser ögonen går i kors och så blundar han.. sen rycker han till "o just de..fick inte somna" Men nu ligger han vaken och o nöjd i sängen o bara tittar... Får se hur länge de håller den här gången!!
  • Pärlan81

Tintan: Åh stackars Benjamin! Hoppas han kryar på sig!!!  Ska bli kulatt ses, var ju ett tag sen sist, var det när vi var i Ullared?? Få se dina tjejer med! Nyfiken! Nyfiken på alla här såklart!

Nu ska jag vila vidare, är ju förkyld som bara den, ringde till sambon nyss o tiggde medlidande, hostade lite i telen så han skulle tycka synd om mig Hihi.

Kram alla nu!!!

• Blondie 68

Springsteen: Prova att lägga ner Wilmer i sängen när han sover. Så gör jag här hos oss. Louise låg mellan oss dom 1:a veckorna, men sen gick det inte att ha henne jämte sej. Hon sprallar så in i norden.
    Thullan: Jag håller med föregående talare ang. om vitpepparkornet. Sambon fick det av mej när jag fick maginfluensa i fredags. Å han å louise klarade sej. Jag fick inte röra henne på hela dagen. Hemskt dag både för henne å mej.
    Brrrrrrr Nu har det blitt gööör kallt + att det har börjat snöa IGEN...
    Nääää väck med snön å fram med värmen å solen. Man e ju för 17 vit som en albyl nu.

• Springsteen

Blondie68: Testat de flera gånger... I dag gick de 3sec sen var han klarvaken o somna inte förräns nyss igen... Funkar oftast jättebra när vi varit ute och han sover djupt... Men jag är glad över att han låg ensam i sängen i ca 25min utan att säga ett knyst... Nu ligger han i soffan jämte pappa o sover... O de är oxå framsteg att han inte behöver ligga i famnen...

• Gravisen

hej på er i snö yran  Skrattande

här har vi me nästan bara varit inne idag..en jobbar kompis har varit här på fika...

i natt hat Willy sovit som en stock vaknade halv 8 i morse..så skönt  hoppas att det håller i sig...  Skrattande

• Miidori

hehe jag har knappt gett mig ut något idag..så kallt juhe :P..kanske ska gå nån runda i morgon istället! KRAM alla HÄR!

• Tintan

Hej

Nej här har vi vart hemma idag med,Benjamin har 40 graders feber och inte så katig idag alls...så nu har hela familjen mumsat glass,måste man få när man är så sjuk.

Får försöka ta en långpromenad med tjejerna imorgon, skulle bli kallt men fint väder.
    Nu får det bli en runda om här hemma och städa upp innan det är dags för shark på tv 21.00.

Kram på er alla

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Thullan

Hej alla!
    Peppar, peppar än så spyr inte jag o Wilma. Nu har Wilma somnat för natten, så nu sitter man här igen. Tyvärr är det nog så att Wilmas pappa fått feber oxå, alla här vet ju hur karlar är när de bli sjuka
    Kram

• therese o ebba

Thullan: haha, stackars karl Flört.

Mamma till Ebba 061011
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping