Inlägg från: Thullan |Visa alla inlägg
  • Thullan

Gravida/mammor i jönköping

Ska inte äta semla där då. Få äta nåt annat gott.

• Thullan

MN72: Tänk att senast fredag har du din bebis hos dig, känns bra va?
    Kram

• Thullan

Här är det oxå en som är i flyttagen, flyttar den 26:e januari. Usch är så jobbigt att packa o sen är min flytt inte positiv i sig eftersom jag ska leva ensam med min dotter. Men livet går vidare. Nu har jag oxå lagt in min sötnos på jnytt, få se när de kommer in.
    Ha en bra dag så ses vi imon utanför Åhlens.
    Kram

• Thullan

Castle: Låter kanon det du skrev.

• Thullan

Hej!
    Vet någon hur det är med RS-viruset nu? Är det farligt eller inte? Var ett tag sen jag var på BVC nu, har de satt upp lappar om RS-viruset där? Typ ställen som A6 och restauranger o sånt är väl MASSA virus på, och IKEA o coop o så? Men man får väl se till att hålla sig ifrån såna ställen då folket är där o det är ju mest på kvällstid eller lov o helger, man får åka dit dagtid.
    När är bebisarna som mest känsliga mot RS? Man vill ju kunna gå o fika o såna saker med sitt barn inte isolera sig helt.
    Kram alla här

• Thullan

Bra med så många svar om RS-viruset, man får inte för mycket info om det. Här är det oxå så att förkylda barn inte få träffa Wilma, då Wilmas kusiner går på dagis så får de inte träffa Wilma när de är förkylda. Men isolera oss gör vi inte, då skulle man bli tokig. Öppna förskolan är då oxå en plats man får passa sig för. Nog pratat om detta nu, tack alla för era svar.
    Kram

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping