• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Jag har så svårt att veta om jag är hungrig eller har molvärk, för det gör ont i magen men vet som sagt inte vilket det är. Jag har provat några gånger att proppa i mig mat och frukt och sånt, för att känna efter, men jag blir hungrig så snabbt igen att jag inte hinner avgöra

• Sofis

Jag har så svårt att veta om jag är hungrig eller har molvärk, för det gör ont i magen men vet som sagt inte vilket det är. Jag har provat några gånger att proppa i mig mat och frukt och sånt, för att känna efter, men jag blir hungrig så snabbt igen att jag inte hinner avgöra

• Sofis

Hm, ja jag gillar att upprepa mig ibland, känns som att folk lyssnar bättre då

• Maglan

Sofis
    Börjar fundera ja med.. Funderar på om jag mår illa för att jag är hungrig eller om det är bebbe..
    Åh..man karl ringde nyss å frågade om vi skulle köpa varsin 29 krs hamburgare på sibylla :) Dom har det nu :)

• Sofis

Maglan: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHH VAD GOTT!!!!!!! Lyllo dig Vill också ha ju... hade tänkt att iallafall hinna gå o köpa nåt gott till cityakuten men det börjar ju om 10 min jaja, nu känner jag att molvärken sitter på ett ställe och hungern på ett annat, det är ju bra iallafall...

• Sofis

Jaja man kan ju alltid slänga ihop några chokladbollar i pausen, och eftersom maken inte tycker om att äta dom utan mjölk, och vår mjölk är slut så får jag alla för mig sjäv

• Maglan

Sofis
    Ja..svingott :)
    Men du måste ju se CSI, int,ER :P
    Ja..hungern sitter högre upp..har varit ständigt hungrig hela dagen..