• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Och ja precis, hungern sitter längre upp för mig med. Molvärken sitter ganska nära "the exit" just nu...

• Maglan

Sofis
    Nej, det är nya avsnitt av orginal CSI :D'
    Ja precis..trycker ja lätt nere på magen så gör det ont och sticker neråt liksom..

• Sofis

Maglan: ja men det är ju csi las vegas ju Äh jag köper den på dvd sen, hatar att se csi med reklampausar Nä nu är det dags att bänka sig framför tv'n och sen plugga. ha det gott! Vi kanske hörs nåt mer ikväll! Kram!

• Suzisuze

Det där jag skrev tidigare om symton, jag menade då inte på att det är omöjligt att känna av en graviditet tidigt. MEN, av egen efrarenhet med 3 graviditeter bakom mig, en förlossning samt 567 skengraviditeter (man tror man e gravid å förnekar allt annat fram tills mensen kommer....) , så har jag tydligt kännt likheter å skillnader mellan de "olika" molvärkarna.
    T.ex var jag knappast hungrig i "början" av graviditeten , men i vecka 5 kom det ett märkligt sug efter mat-godis. Samma med vissa maträtter (testa tex inlagd sill, e man gravid kan den smaka mkt annorlunda, lite sträv, metallisk smak). Däremot när jag ska ha mens, ja då e det matfrosseri av högsta klass....
    Sen är det såklart de ömma brösten som avslöjar, ofta redan i v 4, typ när mensen bör ha anlänt.
    Jag tror att om man hoppas, önskar å spänner sig e det risk att mensen blir sen, utan att mna e gravid, å då har man redna sponsrat världens rikaste gravtestföretag Clearblue med hundratals kronor. Lovar, den dagen ni verkligen e gravida- det märker ni, sällan en dag försen utan just då man e det...på riktigt. Good luck!

• Maglan

Suzisuze

"Lovar, den dagen ni verkligen e gravida- det märker ni, sällan en dag försen utan just då man e det...på riktigt. Good luck!"

Så du kan sitta och säga här att ingen av oss är gravid?

Hörni flickor!
    Vet nåt om molvärken kan bli starkare efter man tex vart ute å gått å så?

• Sofis

Maglan: Ja det verkar så. trisst att vi inte var gravida denna gång.... Bättre lycka nästa gång då kanske...öhhh.....

För mig blir inte molvärken starkare när man rör på sig, men däremot senare på kvällen. Har fått tillbaka den ny *lycklig*!!

• Suzisuze

öhh... du e kanske gravid, maglan, med tanke på ditt arga humör Hmmm.. jag syftade allmänt på "Ni", inte på någon eller på en grupp där ingen är gravid-... skulle vara kul å läsa sig till om du verkligen e det sen i verkligheten. Hmm.. vågra man betta eller e du helt klar över att du e det??

• Suzisuze

öhh... du e kanske gravid, maglan, med tanke på ditt arga humör Hmmm.. jag syftade allmänt på "Ni", inte på någon eller på en grupp där ingen är gravid-... skulle vara kul å läsa sig till om du verkligen e det sen i verkligheten. Hmm.. vågra man betta eller e du helt klar över att du e det??

• Fluffmoln

håller med om att det oftast e sjukt svårt att märka skillnaden mellan skengravid och gravid. Har varit gravid (blev mf) en gång och skenis 4 gånger. Det man känner före BIM är oftast pms tyvärr. Att brösten ömmar och att det molar osv. Inte sagt att man inte kan känna tidiga symptom typ en vecka före BIM...

Så hoppas vi alla blir gravida riktigt snart! För när man längtar så mycket är det så jobbigt att vänta...