Det där jag skrev tidigare om symton, jag menade då inte på att det är omöjligt att känna av en graviditet tidigt. MEN, av egen efrarenhet med 3 graviditeter bakom mig, en förlossning samt 567 skengraviditeter (man tror man e gravid å förnekar allt annat fram tills mensen kommer....) , så har jag tydligt kännt likheter å skillnader mellan de "olika" molvärkarna.
T.ex var jag knappast hungrig i "början" av graviditeten , men i vecka 5 kom det ett märkligt sug efter mat-godis. Samma med vissa maträtter (testa tex inlagd sill, e man gravid kan den smaka mkt annorlunda, lite sträv, metallisk smak). Däremot när jag ska ha mens, ja då e det matfrosseri av högsta klass....
Sen är det såklart de ömma brösten som avslöjar, ofta redan i v 4, typ när mensen bör ha anlänt.
Jag tror att om man hoppas, önskar å spänner sig e det risk att mensen blir sen, utan att mna e gravid, å då har man redna sponsrat världens rikaste gravtestföretag Clearblue med hundratals kronor. Lovar, den dagen ni verkligen e gravida- det märker ni, sällan en dag försen utan just då man e det...på riktigt. Good luck!