• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

cattis82: jo jag vet precis vad du menar, har redan börjat kika lite överallt på vilka grejer jag vill ha typ skötbord, barnvagn och spjälsäng... inte så bra, så nu ska jag sluta med det fram tills BIM...

• Maglan

Sofis :
    Haha..bor i en sån liten stad så ja vågar inte köpa test på apoteket :/ Men faster hade kanske nåt hemma som ja skulle få ta.. :) Men men...vågar inte hoppas...gah..nu måste ja pinka igen..så fort ja dricker lite måste ja gå på toa

• cattis82

Jag är helt barnvagnstokig, älskar att kolla på barnvagnar. Men det kan ju kanske vara bra att börja spara lite pengar redan nu, för det kostar ju grymt mycket med alla prylar som man behöver.

Nu är det bara en vecka kvar tills vår BIM-vecka börjar, det ska bli så spännade att se vilka som plussar!

• Sofis

Maglan: nä då är det lite jobbigare förstås... här har vi fyra apotek som jag känner till, så jag kan ju variera mig lite också du... var sitter din molvärk nånstans?

• Maglan

Sofis : Ibland i mitten och ibland på högersidan..har blivit mycket spänningar nu i magen med..känns liksom uppsvälld :/

• cattis82

Maglan - jag vågar inte heller köpa test på apoteket, jobbar på sjukhuset och det är ganska litet så jag beställer från internet. Väldigt smidigt faktiskt.

Sofis - känner igen det där med att försöka kissa rätt på stickan, jag var rädd att det skulle bli för lite och höll kvar den några sekunder extra och resultatet kom fram väldigt fort :)Sen kissade jag i en mugg nästa gång........

• Sofis

cattis82: ja det blir muggar fortsättningsvis också, jag fattar inte hur folk som kissar på stickan lyckas

• Sofis

Är det nån mer än jag som är konstant törstig?? Ja jag vet, jag ska sluta leta symptom... snart iallafall

• Bluna

Hej tjejer. Jag lämnar er och drar till vecka 8. Verkar ha en cykel på 35 dagar denna månad också. Ingen äl i sikte än...suck..

• Sofis

Bluna: ok men då får jag önska dig lycka till v8 då istället