• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Licia

Masquito: ja, du har såå rätt. Alla är ju olika.

• Sofis

Masqito: nej... jag mådde lite illa imorse och så... jag saknar den där intensiva molvärken... visst det finns kvar litegrann men inte alls lika mycket.. jaja... hur är det med dig idag då?

• Yrrepyrr

Hej tjejjer!
    Stil 07 Vad trist, det går säkert bättre nästa gång untan flunsa och med mys

En underbar dag har jag haft, kan man ha annat när det är halva reapriset på stan
    Ändå så kom jag hem med lurviga pyttesmå randiga små strumpor o_O....

Segt att ladda idag på FL märker jag..

• Yrrepyrr

Hej tjejjer!
    Stil 07 Vad trist, det går säkert bättre nästa gång untan flunsa och med mys

En underbar dag har jag haft, kan man ha annat när det är halva reapriset på stan
    Ändå så kom jag hem med lurviga pyttesmå randiga (ursmå) strumpor o_O....

Segt att ladda idag på FL märker jag..

• Masqito

Sofis: Jo, det är bra..det drar till och från i tjejmagen, vet inte om det är illamående, men imorse när jag gick ut på en promenad hade jag en sån olustig känsla i magen. Det kändes som man hade nånting i halsen, så man fick lov att svälja hela tiden. Annars har jag fått ännu en vattnig flytning, ömmare bröst idag och en temp på 37,3...

• Sofis

Masqito: Jag har också lite ömmare bröst idag tror jag.. apropå molvärken så börjar det kännas lite mer nu, har precis lagt mig ner efter en hetsig dag, plus att den brukar börja komma efter tre tiden... Du, det är med vattnig flytning och ömmare bröst låter ju bra

• Paw Print

Urs, idag har jag en riktig depp-dag! Känns som att jag aldrig kommer att plussa! Den här månaden har jag lyckats hålla mig borta från att känna efter. Orka inte skena mer, men samtidigt saknar jag alla hoppingivande symtom!

Nu e det 10 dagar kvar till BIM och jag tänker INTE testa nåt innan det. Känner mig allmänt trött på allt testande,räknande och ständig koll på ÄL och Bim.

Tänker absolut inte ge upp, men allt känns så tröstlöst! Blääää

• Sofis

Precious Alva: jag förstår hur du känner det. Jag har också hamlat i en svacka idag... börjar tro att det inte har tagit sig denna gång