• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Licia

En fråga - tror ni det är ok att äta sushi idag? Jag menar det är ju himla tidigt om det skulle blitt nåt och är jättesushi sugen *mums*

• Sofis

Nä nu ska jag ta o vila lite, är så sjuk trött.. vi hörs... kram alla!!

• Paw Print

Sofis, skönt att du känner lika dant. jag försöker trösta mig med att om man försökt ett tag så brukar man deppa ihop och känna sig ogravid när man faktiskt blivit det. Men vet inte direkt om det hjälper. Försöker hålla mig borta från allt vad hopp heter just nu

• Maglan

Sofis

Börjar fundera på om det inte tagit sig här heller..är säkert mensen jag känner av i magen :/
    Ska vila ja me..ta med alla sex hundar i soffan :) Här hundvakt idag :P

• Masqito

Licia: Du kan absolut äta sushi..passa på nu innan BIM! =))
    Jag är också en sushiälskare och jag försöker äta så mycket sushi jag kan =)) Ät på du!

Sofis: Ja, jag tycker det låter bra också =))
    Känner av ryggvärk nu också..molandet fortsätter i tjejmagen, det drar till då och då =)
    Gå och vila nu, det gör jag ligger och skriver..gött!

• Masqito

Maglan: Brukar du känna av mensen så tidigt? Jag tror det är nåt annat =)
    Jag är också hundvakt idag, men bara till en tack och lov..hehe

• Masqito

Precious Alva: Usch vad trist! Jag avskyr såna depp-dagar när det känns som allt går emot en, man får såna känslor att man inte är gravid och allt är allmänt jobbigt!

Ger en massa pepp-kramar och hoppas du mår bättre snart =)
    Förhoppningsvis känns livet lättare imorgon.
    Tänk om man aldrig skulle ha depp-dagar, då skulle man aldrig uppskatta livet heller..

• Maglan

Masqito

Nä, brukar få svag mensvärk kvällen innan å lite starkare första mensdagen.. men mensen kanske är tidig..men känns ju nästa inte som menvärk längre..plus att hela magen känns utspänd..men vill inte hoppas så mkt..blir så ledsen om det inte är nåt..

• Masqito

Maglan: Känner igen det där..att magen spänner hela tiden. Jag är svullen också så man känner sig inte så sexig precis =)
    Jag kommer inte ihåg att jag kännt av nån mensvärk tidigare, så för mig är det väldigt märkligt.
    Man vill ju inte bygga upp för mycket hopp, men man måste få hoppas lite =)