• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Maglan

Hej Hallihopa :P
    Fyller nu på min symtomlista :P
    Är kissnödig hela tiden..brukar vanligtvis kissa typ 3 ggr om dan..nu ha ja kissar fyra ggr på 3 timmar.. har inte druckit mkt heller.. :P
    Å vad jag hoppas :)

• Sofis

Yrrepyrr: ja det är jättesvårt... man vill ju så gärna... men nu har jag bestämt mig för att lugna ner mig lite och vänta tills BIM nästa vecka. Jag har som bara lite molvärk nu och lite lite illamående, så vem vet, jag kanske bara ha haft en släng av nåt som börjar gå över, eller nåt...

• Sofis

Hoppsan, ni hade skrivit lite mer än vad jag hade sett =) Nice symptom det där med kissnödigheten, Maglan!

• Maglan

Sofis

Ja. Men det är ju alldeles för tidigt för sånna symptom...åh..är ju bara tecken på att man förmodligen är skenis :/

• Mrs  You
    Tror jag har ägglossning nu,dag 19 ef.mens i så fall missade vi den denna månad,jaja nästa månad sätter vi det!!!
  • Sofis

Maglan: nä men jag pratade med en tjej som också blev jättekissnödig mot slutet av tiden innan BIM... så det är inte säkert

• Misan1

Är jätte öm i brösten idag kan knappt röra dom så kanske det är en sen ÄL nu har jag inga stickor så jag kan kolla ... hum...fasiken eller så är jag bara öm i dom ändå

• Misan1

ja men jag hade mer förra veckan än vad jag har nu

• strojes

tinkerbelle: jag har heller inga symtom... ska försöka att inte känna efter så mycket heller... blir så besviken om jag hoppas för myket.