• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Maglan: lite lite molvärk just nu, men jag har läst att det kan skifta från dag till dag. Mår lite illa också... men du visst sa du att du är jätte hungrig och så? För det är jag med... och du har väl inte heller haft nån aptit innan, hur är det med aptiten nu??

• Maglan

Sofis

Ja, är skithungrig hela tiden.. men när ja äter så blir ja proppmätt och mår tokilla

• Sofis

Maglan: mm samma här, jag blir tokmätt snabbt, men sen blir jag hunrig efter ett tag igen, är det samma för dig?

• cattis82

Inga som helst symtom här heller. Ska också försöka att inte känna efter för mycket.

Vid första försöket så var jag väldigt skengravid. Hade molvärk, mådde illa och kände mig yr, trodde att jag skulle svimma på jobbet. Ja jag kände mig helt enkelt väldigt gravid. Men förmodligen så var det nog så att jag hade byggt upp så mycket spänning kring hela situationen. Sen blev jag så grrrrymt besviken när mensen kom. Så besviken vill jag inte bli igen *bestämma*.

Mrs you - om du har ÄL nu så är det väl bara och köra på för fullt och hoppas på det bästa. Håller tummarna.

• Sofis

cattis82: tanken börjar sakta men säkert gro hos mig också, att jag kanske bara är grymt grymt skenis... så jag måste börja lugna ner mig nu, för mitt psykes skull...

• Sofis

Maglan: fortfarande samma intensiva molvärk? Hur är det med illamående?

• Maglan

Sofis

Jepps..den fortsätter..
    Illamåendet finns där hela tiden.. :/
    Mn börjar precis som dig att tveka.. :/ Vill inte bli besviken :/

• cattis82

Sofis - håller tummarna för att du inte är skengravid.

Jag hoppas väldigt mycket på att det ska ha tagit sig den här månaden. Så mycket att det nästan känns som jag håller på att bli galen. Nyss så var jag inne på Brios hemsida och kolla på barnvagnen som jag vill ha. Helt sjukt hur mycket man kan gå upp i detta.
    Men sen tänker jag att jag måste ta mitt förnuft tillfånga och lugna ner mig, men det är ju lättare sagt än gjort :)

• Sofis

Maglan: nä jag vet... haha måste berätta om ett tappert försök jag gjorde att testa mig idag Jag var på skolan och fick ett infall, så jag sprang bort till apoteket i blåsten, gick tillbaka till skolan och skulle testa mig på en toalett där. Jag är i normala fall bara van att fånga upp kisset och sen doppa testet, men nu skulle jag testa med strålen. Det gick ju inte alls ju, blev heltokigt och kom alldeles för mycket på stickan. Det står att resultatet skulle komma efter 1-2 min, mitt - kom på 1 sek typ