• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Suziesuze: vad är meningen med dina inlägg egentligen??? Vad gör du här? Är det dags för BIM snart eller vill du bara diskutera?

• Suzisuze

Oj, Fluffmoln- tack för att du oxå talar ur erfarenhet... ja, ang graviditeter å skengraviditeter.
    Jag önskar ingen ngt illa, hoppas att alla som försöker skaffa barn oxå blir lyckliga å får sin efterlängtade bebis snart!

• Suzisuze

Oj..är det bara de som väntar på BIM som är tillåtna- visste inte det?! Ha?

• Maglan

Suzisuze

Jag kan väl inte veta om jag är det när ja inte gjort något test. Och du kan defenitivt inte veta det.
    Men om vi vill sitta här och leka gravid är det väl inte ditt problem?
    Låt oss leta våra symptom och gå å förstör för någon annan i någon annan tråd i stället!

• Suzisuze

oj.. du Maglan- trådar e öppna för aLLA, men din PMS e väl ditt egna lilla problem.

• Sofis

Suziesuze: nä men alltså detta är en BIM tråd, så därför diskuteras det för fullt här om symptom och annat innan BIM. Tycker din attityd är lite tråkig här... din diskussion kanske passar bättre någon annanstans?

• Suzisuze

konstigt att man inte vill leva i verkligheten då, jag säger bara sanningen.. .. synd att det svider-

• Maglan

Suzisuze

ja men om vi VILL leta våra symptom så måste vi väl få göra det?
    Vad får du ut av att skriva sånt där?

• Sofis

Suziesuze: Nej det svider inte alls, jag blir bara irriterad. jag visade dig info från gravid.se som motsade det du säger. Dessutom är alla graviditeter individuella, så du kan knappast uttala dig om oss andra...