• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • trulten

Jag är nervös! Varje dag försöker jag att tänka på ngt annat så jag inte ska gå bet....hmmm...det är bara en vecka kvar typ...jag ska testa den 19 feb! om jag vågar, är så rädd att bli besviken, jobbigt att gör aom samma prosidur nästa måndad...

/kramar

• Tinkerbelle

Känner igen det där med att vara nervös och orolig för att ha missat ÄL. Hur man än tänker så smyger den sig på. Väldigt mycket den här månaden, fast ändå är jag säker på att vi fick till det i samband med ÄL! När tankarna kommer brukar jag tänka att spermierna trots allt kan leva upp till 5-7 dagar i gynsam miljö. Har man bara fått till det runt ÄL så är ju miljön gynsam och alltså finns chansen! Det är absolut ingenting som säger att man måste göka på ÄL-dagen för att lyckas!!!

Drömde föresten i natt att jag pussade!!!! Var tvungen att testa två gånger för att verkligen vara säker! Tänk till och med i drömen tror man inte på att det kan hända. Sen visade jag min sambo båda testen och han blev så ruskigt glad. Fattade inte först att det var sant... Underbart dröm!!!!
    Någon annan som drömt att ni plussat?

• Tinkerbelle

Varför kan inte ACO träffa den där lilla plattann i stående skjutning???????? Klant att bomma två i båda stående.....

Blev visst en paus med datorn framför skidskyttet också!

• Licia

snöhästen: drabbades oxå av akuuuut depp igår, men idag känns det liiite bättre. Men bara liiite.
    trulten: ska du vänta ända till den 19e o testa? duktigt i så fall...
    tinkerbelle: vilken fin dröm. har drömt nåt liknande faktiskt. men så vaknar man och så var det inte på riktigt :(

• nelly 2007

Jag drömde att jag plussa i natt,men jag ville inte tala om det för min man nu,utan jag ville väta till alla hjärtans dag,och då gav jag honom ett paket med ett par små skor i present . Det va så otoligt verkligt

• Licia

nelly2007: det kanske blir en sanndröm :) Men vet aldrig.

• Tinkerbelle

Vilka härliga drömmar vi har!
    Vi fick hem vår nya säng idag. En riktig föräldra-säng tyckte min sambo!!! Man bara smälter när de säger så ju!

Har föresten hittat små bebistofflor jag vill köpa när jag väl plussat i en liten affär i Åre. Så söta!!!! Ser ut som små djur, tex kossor, eller kaniner. Vill ha!!! Hoppas vi åker upp i helgen som vi tänkt....

• MinnY

nu den senaste veckan har jag drömmt varje natt att jag är gravid. en natt drömmde jag att jag födde en son. och den gjorde knappt nått ont så jag ringde min kompis och frågade henne "hur fan kunde du tycka att det gjorde så jävla ont" hon la på luren. vilka härliga drömmar. hoppas bara att man snart får uppleva pluset. hoppas hoppas.

• Yrrepyrr

När jag fick mitt missfall drömde jag om bebben hur hon såg ut det var skönt.

Idag nyss skulle borsta tänderna innan fmötet borstade jag tänderna med nivea ansiktskräm..snacka om att ha tankarna på annat håll