• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

englabella: Spottings redan? Får man det så tidigt?
    Jag hoppas självklart att det bor ett knytte i din mage =)
    Förstår också din rädsla för graviditet, då risken finns att man kan förlora det. Har en förlust bakom mig också, så det är klart man blir extra orolig när man väl plussar.

• Håll min hand

Mosquito skrev:

"Var med om en märklig sak inatt..! När jag hade lagt mig så började det mola så konstigt i livmodern, nästan ila och helt plötsligt blev värken koncentrerade till en punkt och började pulsera. Det här häll på i ett par minuter typ, kändes som att nån petade och skrapade lite på samma punkt.."

haha jag var med om precis samma sak för någon natt sen också.. precis samma. haha undrar vad det var

• vice99

Ja ha det var bara att ta bort sig från listan då!!!!.

Fick mitt progesteronprov idag och det var långt under vad det ska ligga på vid äl. 4,25 och man ska ligga mellan 20-90. Dessutom var gravtestet negativt. Depp, depp och åter depp.

Jag hade hoppats på att det inte skulle bli en månad 26 men så verkar det bli. Tillbaka till pergotime igen då.

Förmodligen kommet jag att hamna på BIM v10 nu så kanske ses vi där men det hoppas jag inte. Jag vill ju att ni ska byta till gravidtråden så många som möjligt.

Kramar jag kommer att följa er för att se hur det går för er.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), mamma på vift(14:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA),nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)Mrs Bee (2:a)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 51

Statistik: 0,2 * 51 = 10,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99(25)

• cattis82

Inga symtom här idag heller, BIM -6. Men flytningarna är tillbaka lite grann, igår var det nästan helt torrt.

Jag hade en riktigt dålig dag igår, allt kändes helt hopplöst som jag aldrig skulle bli gravid. Längtar så himla mycket! Känner på mig att mensen kommer dyka upp i vanlig ordning den här gången också. Usch, humöret går lite upp och ner, kanske är ett symtom. Får väl hoppas att man tillhör de 36% som inte känner några symtom. Kul lista var det iaf. Kan muntra upp och ge alla lite hopp

• cattis82

Nej vad tråkigt vice99 och här klagar jag som är på 3:e försöket. Skäms lite nu faktiskt. Kram och stort lycka till iaf, håller tummarna!

• vice99

Cattis82: Du ska verkligen inte skämmas. problem står i relation till hur man upplever dem. måste säga att mina 3,5 år gått ganska fort ändå. Det är nu sista året som det börjat kännas motigt

• cattis82

vice99 - humöret går lite upp och ner just nu, men du verkar ha en sund inställning iaf. Förstår att det känns tungt ibland. Går du på utredning nu eller?

• Tsarbabe

Mosquito: Får hoppas att det är ägget som fäste. Så som du beskriver det kände jag här om dagen på morgonen...man kan ju alltid hoppas men jag tror ärligt att det är kört för mig denna veckan

vice99: Känns så dumt att gnälla över 2 veckor (lång tid) när du väntat i 3,5 år...*skämmas* Det borde rent teoretiskt sett vara din tur nu...*lyckosparkar i baken*

• Masqito

Håll min hand: Vilken dag var det efter ÄL?

För mig ligger det som sagt väldigt bra i tiden för äggfästning =) Det skumma var att jag direkt efter fick huvudvärk och kändes som allt sattes igång..