• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Miss Skellington

Glömde ett symtom: Kissnödig. Jag har varit på toa 10 ggr redan idag...

• Yrrepyrr

Håller med dig å tankarna mal och mal Nej nu ska jag på fmöte på skolan..det skingrar ju lite tankar

• Peonia

Bra lista Snöhästen, bra jobbat!!

Tinkerbelle: Men det är väl just det som är saken - tyvärr - att allt kan vara eller inte vara graviditetstecken när vi talar om såhär tidigt som tom innan BIM! Det ligger i sakens natur fast man önskar ju att det inte vore så såklart...

• bustösen

detta måste ju vara den största veckobim tråden nånsin eller??

• hyacinth

Ja vi har skrivit på bra!!! Vi ska vara stolta tjejer!!!

• Minxy

Snöhästen: WOW! Får jag sno din lista/slutsats/sammanställning och ha i min dagbok??

• snöhästen

Minxy: absolut! Det är bara att sno på :)

• snöhästen

Drabbades just av en akut depp-attack och är övertygad om att jag INTE är gravid och att ägglossningen säkert var någon HELT annan dag än den jag tror... och att NÄR den nu än var så har vi GARANTERAT missat den... Puhu så jobbigt!!! Någon som har lite positivare inställning till sin situation? Det skulle kunna pigga upp tror jag!

• hyacinth

snöhästen - tappa inte hoppet!!! håll ut!!! det kommer snart ett plus! det hoppas jag iallafall! jag känner mig fortfarande hoppfull och ser med stor nyfikenhet fram emot nästa veckas (förhoppningsvisa) test. och kommer mensen så är det bara nya tag till nästa månad. nu är vi ju så många som håller ihop och stöttar varandra!

• Mrs  You
    Hejsan alla....
    Hur går det nu någon som är nervös efs det börjar närma sig BIM time...?
    Tror jag hade ägglossning nyligen så jag borde nog flytta fram mig på listan men det ska stämma 29 dagar för min del så jag avvaktar
    Flört
    Fick inte riktigt till det denna gången heller men vi håller tummarna på att det sker snart om inte nu...
    Och det gäller er andra oxå,håller tummarna!!!