• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • hyacinth

Yrrepyrr - Jag känner mig också totalt förvirrad! Hoppas det är av en anledning!!!

• Yrrepyrr

Jovisst hoppas vi det Ska dock titta mej för hädanefter extra noga..smaken av creme i munnen var ingen hit

• MinnY

yrrepyrr- usch då det kan inte va varit någon höjdare. fast sist jag shoppade tandkräm så köpte jag den där pro emalj (går på allt som sägs i reklamer) men fy fasen att borsta tänderna med den är nog ungefär som att borsta med nivea;) hemsk smak på den tandkrämen iaf. men den är säkert himla bra, men man ska ju vilja borsta sina tänder med den också, vilken vi nu inte vill. köpte en ny "vanlig" istället, man ska aldrig byta!

• Tsarbabe

Verkar vara lite så att alla är förvirrade

Själv börjar jag tänka i de banorna att jag missade ÄL även fast vi mös på tills för några dagar sedan...

Eller så tänker jag att just denna månad blev ägget uteblivet...

Suck, vilken deppdag

• Yrrepyrr

Önskar att jag kunde sitta här med er ikväll men jag ska till..scouterna..sista gången för i veckan..
    Klaga lite åt mig, ha symptomer åt mej..må illa åt mig, ikväll har jag inte tid

• Masqito

Var med om en märklig sak inatt..! När jag hade lagt mig så började det mola så konstigt i livmodern, nästan ila och helt plötsligt blev värken koncentrerade till en punkt och började pulsera. Det här häll på i ett par minuter typ, kändes som att nån petade och skrapade lite på samma punkt..

Undrar om det kan ha varit ägget som fäste, för det var som om nånting försökte borra och bädda ner sig i livmodern..haha

• englabella

Masqito: Det är väl för det nu ifall de möttes därinne ägget och den vinnande simmaren. Hoppas!!!
    Jag håller så tummarna för massa plus nästa vecka. Låter lovande, måste säga ang era symptom!
    Själv känner jag inget, lite spottings fortfarande

Är ju inte bara med glädje jag ser fram emot att plussa i en förhoppningsvis snar framtid. Efter två tunga förluster förra året är jag livrädd för en nästa graviditet, samtidigt som jag önskar det mer än nåt annat. Tufft och blä. Önskar jag kunde vara lite mer "normal" i den här frågan.

• Masqito

englabella: Jag hoppas verkligen att det var ägget som fäste, för det liknade inget annat jag känt. Direkt efteråt så fick jag huvudvärk..Idag har jag kännt en molande värk precis på samma ställe!
    Och så fick jag min en om dagen flytning..