• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Licia: Det är ju redan en som har plussat..hihhi Ska bli spännande att se vilka som plussar sen...

• Silverklar

Apropå listor och vilka som plussar. Har ni sett bimlistan för v. 4. Statistiskt sett skulle 10,8 plussa där. Men de är uppe på 15 st!!!

Roligt att läsa tyckte jag. Men vi skall "slå" det eller hur!?

ps. Kramar till er som fått mens.

• Johanna 80

Oj ett pluss redan, grattis Fluffmoln!!

Härligt att v.7 närmar sig nu!

• Maglan

God morgon flickor :)
    Gaahhh...ligger här å har skitot i magen :(
    Säkert mensen som tänker komma för tidigt :(

• Azalea74

Maglan: usch, du har inte mått så bra de senaste dagarna Håller tummarna för att du snart mår bättre å att det INTE är mensen som väntar runt hörnet....

• Tinkerbelle

Godmorgon allihop!

Ny dag, nya krämpor! Hoppas helgen kommer snart för allihop.

Känner ingenting mer än att jag är grymt förstoppad i magen. Men det brukar tydligen inte komma förren senare i en grav så det är väl bara magen som ballar ur nu.... Vill ju också ha ont i brösten nu!

• Azalea74

Tinkerbelle: godmorgon Haha, "ny dag, nya krämpor" ja så här mkt har jag nog aldrig känt efter någonsin!! Tur man är ledig Har knappt tid att göra nåt annat för då hinner jag ju inte känna efter Nä, det är inte sååå farligt. Än. Men det är ju 0 risk att jag skulle känna nåt NU, hade ÄL i söndags *s*. Knäpp är bara förnamnet.....

• Maglan

Ise74

Ja, hoppas det jag med :/ Känns som att jag skulle vara förstoppad fast jag inte alls är det :/
    Me illamåendet är kvar.. hoppas att det är en bebbe där inne så man kan skylla på den..
    Men än har ja inte fått nåt pos gravtest :/

• mamma på vift

Här sitter värken i sig fortfarande och även ett lätt illamående har infunnit sig....kanske kanske kian de ha blivit nått, men vågar inte hoppas utan intalar mig själv att mensen kommer komma. orkar inte bli så besviken igen :(