• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Håll min hand

ok mosquito hoppas då Jag e gryymt trött.. nu sängen nästa.. förresten mosquito... när ska du testa? eller ska du hålla dig tills några dagar efter BIM?*hihi*

• Masqito

Håll min hand: Om du är nyfiken på andra känningar jag haft kan du kika in på min pres.
    Jag har BIM den 13/2 tror jag men för säkerhets skull kommer jag testa den 14/2 och förhoppningsvis få ge ett plus i present till sambon =)) Själv då, kommer du hålla dig?

Vi får följas åt och se hur det går.. Gonatt!!

• Fru Wadell

Uppdate: Känner mig riktigt gravdi idag, yr och mår illa. Finnar osv. ja, vi får hoppas var på akuten med min man som fått en truckgaffel genomkörd i sin fot *aj* så jag var med och kikae när de sydde, massor av slamsor och senor som gick hit och dit. Stackars va ont han hade, bedövningen tog inte riktigt förstår ni. Kan tänka mig att sy i öppet sår är som att föda barn *uscha* Nu ska jag pysla om mannen lite. Hej hopp

• Masqito

Fru Wadell: Trevliga symptom =) Mindre trevligt med din man..Usch, det lät riktigt hemskt!! Cityakuten live..
    Kan inte ens tänka mig hur ont det gör att bli sydd sådär..iih
    Ta hand om honom nu..Ha det bra!!

• Tinkerbelle

Hej allihopa!

Trevliga symptom ni verkar ha!!! Låter ju lovande det här. Det är så man blir lite glad att läsa om alla här och känner att fler väntar på samma sak nästa vecka. Hoppas att vi får bättre statistik nu än vad början på året givit FL!!!

Kramar till dig vice99, skönt att du har så härligt humör, och nattis!!!

Snart nattis här också! I vår nya stora, höga säng!

• Masqito

Tycker det är spännande att det börjar dra ihop sig för oss härinne..Nu kan man äntligen börja skriva BIM-7 och räkna ner inför den avgörande dagen

• Tinkerbelle

Yes, Masqito! Det är en rätt go känsla! BIM-7, men om en timme, BIM-6......

(Alternativt BIM-6, och snart BIM-5. Är lite osäker på min exakta BIM-dag )

• Maglan

Masqito

Ja, snart är dagen här :)
    Blir irriterad om ja inte plussar. Ma kan väl ffs inte ha alla desas symotom annars..??

• Masqito

Tinkerbelle: Jepp..nu är det bara 45 min. kvar till BIM-6 hihi
    Tror till och med jag ligger på BIM-5 imorrn..

Maglan: jag har lite de känslan också..det vore väl fan om man inte plussar nu..

• englabella

om BIM är den 14 är det BIM -7 för mig imorgon???