• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • mamma på vift

Vart känner ni andra molvärken?? Mitt sitter nästan mitt på och strålar ut åt båda sidorna och det hugger till om jag nyser eller hostar!!

• Maglan

mamma på vift

Samma här..ibland strålar de neråt också..å om ja trycker lätt nere på magen så sticker de bak iryggen...

• mamma på vift

maglan: ja jag känner inget i ryggen utan bara som kraftig mensvärk. brukar inte känna nått förens dagen innan mens då det kan mola lite.

• Tinkerbelle

Ise74 - ja, det är ju synd att man måste jobba vid datorn och att man måste vara uppkopplad på nätet samtidigt... Blir ju tyvärr mer tid här just nu än vid de sidor jag BÖR vara!

• Azalea74

Tinkerbelle: haha, jag känner mej som värsta Alfons Åberg "JAG SKA BARA......." Hemmet förfaller, disken växer, tvätten sprider sig - men lika glad för det sitter jag vid datorn med uppspärrade och glansiga ögon, håret på ände och med ett maniskt leende skriver jag så tangentbordet glöder....

• Maglan

mamma på vift

Hur länge har du haft molvärken?
    Har haft min i snart en vecka..har BIM på måndag..

• Syrran79

Hej tjejer!

Till skillnad från er andra så känner jag inte av några graviditetssymptom... Ingen molvärk, ingen trötthet, inget illamående... Fast å andra sidan har jag inte BIM förrän 18/2 så det kanske kommer om några dagar! *hoppas*

• Yrrepyrr

Gah!! Har skjutsat ungarna till stan 27- trodde jag skulle frysa ihjäl!
    Antar att "ingen känsel i tårna" inte räknas som gravsymptom

• Yrrepyrr

Syrran79 jag har den 18 med och..tja förutom hög temp och flytningar är det ganska som vanligt här med ;)