• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Maglan

Masqito
    trög mage här med.. :/ Illamåendet är kvar..och även molvärken :)
    Hoppas det är nåt..

• Masqito

Maglan: Jag tror mer och mer att du kommer att plussa! Du har såna definitiva gravtecken, men visst man kan vara skenis också.
    Jag hoppas att min värk var en nidis, såg att det var en annan tjej som kännt exakt lika, märkligt va??

• Maglan

Masqito

Ja, lite märkligt :) Men du kommmer också plussa ;)
    Testade idag...men då var det neg.. men är ju bara på bim-5 så..har inte gett upp hoppet än.
    Ja tycker det är konstigt att man kan få sånna starka symptom om man är skenis.. Måste även springa på toa mer än va ja brukar..
    Hoppas :)

• strojes

BIM-10 idag.... ska försöka hålla mig från tester till BIM-dagen nästa lördag.
    sen kommer ju det svåra att hålla käften i 10-12 veckor....om man nu skulle plussa.
    hoppas ju på det men känns inte som så... har ingen aning om när jag hade äl, har bara gått på den generella regeln med luteal-fasen... och på känslan.
    inga symtom än...

• Nettan 80

Tjena tjejer,
    har molande värk i magen som går hela vägen ner i vaderna. Nästan som växtvärk. Men jag hoppas jag har växt klart nu
    Och när mannen min kom in när jag duschade idag ( va inte så romantiskt som det värkar ) så utbröt han; gud va röda dina bröstvårtor är, har du ont?  Och ja, jag har ONT!!! Tror jag har BIM på  måndag ( skulle egentligen ha den på lördag men ÄL blev försenad) men jag vet faktiskt inte helt hundra. Testade idag men det var neg. Jag kunde inte hålla mig. Vad tror ni, gravid, skenis eller mens?
    Ska även tillägga att jag varit ganska kass i buken. Ursäkta, det blev kanske lite mycket detaljer.
     Men jag hoppas det blir plus denna gången!

• Fluffmoln

spännande nettan80, men det kan vara både pms och grav-symptom låter det som... Hoppas på det senare !!

• Nettan 80

Jag hoppas oxå!!!! Jättemycket Men man måste ändå försöka att vara lite lugn. Jag blir ju så himla besviken och deppig varje gång. Man säger ju tredje gången gillt, men jag har ändrat det till Sjunde gången gillt

• Maglan

Nettan 80
    Jag har också bim på måndag.. testade också neg idag.
    Har illamående, molvärk osv..Höll på kräkas i morse :/
    Måda gå på toa mycket oftare också :/
    Är anfåddhet ett symptom?

• Nettan 80

Maglan: Jag är också andfådd. Eller har väldigt svårt att andas i alla fall. Inte så himla illamående men väldigt besvärad av den ständiga värken i äggstockarna. De är jättesvullna, kan liksom känna dem från utsidan. Låter kanske mer som mensen som är på väg. Men jag vägrar tro det
    Skönt att det är fler än jag som testar neg. det kan väl ändras hoppas jag