• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Jag passade på att känna på min livmodertapp idag..Fy jag vet!
    Men den satt väldigt högt upp och nästan nedbäddad och var stängd och ganska mjuk och glatt..Var lite nyfiken på om ni också kännt efter?

• Maglan

God natt brudan!
    Nu tar ja med molvärken å illamåendet och går å lägger mig ;)
    Hej me er å sov gott :)

• Full av förhoppning

Jag har fått sjuk mensvärk och den går ner i låren???!?!?!?!?! Det har aldrig hänt mig tidigare... både fram och bak.

Är bara så jäkla rädd att jag helt plötsligt har en "normal" mensperiod på 28 dagar istället för 36-38, för då har jag säkert missat äl och ska ha min mens och det isåfall är därför jag har mensvärk.... suck.... HATAR VÄNTAN!!!

• Yrrepyrr

Godmorgonen Väntans Tjejjer

Stöp i säng kl 21 igår och sov som en gris till kl 6 å så skönt!
    Ny dag nya bekymmer men dock ännu en väntans dag..
    Kram på oss

• ztarshine

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), mamma på vift(14:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA),nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)Mrs Bee (2:a)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 51

Statistik: 0,2 * 51 = 10,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln (1)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99(25)

• Licia

Nu börjar det äntligen närma sig v 7 med stormsteg!! Så underbart! Har ju BIM på onsdag - torsdag och tänker testa på onsdag. Så det är bara 6 dar kvar! Och så helg däremellan. Och den går ju alltid fort, så egentligen är de bara ... jättefå dagar kvar :) Enligt statistiken är det en massa tjejer som ska plussa nästa vecka. Det är såååå spännande!!!

• Masqito

Licia: Jag håller med! Det är skönt att man har helg snart, för då går dagarna väldigt fort..Har BIM på tisdag eller onsdag, men kommer testa på onsdag
    Känns som v.7 är en tur BIM-vecka..

• Licia

Masquito: Yes, vecka 7 måååste vara en tur vecka! Blir hysterisk annars :)