• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Maglan

Nettan 80
    Är du väldigt pruppig å så? hihi
    När ja trycker lätt på livmodern gör det ont ända bak i ryggen..är det ett tecken?

• Nettan 80

Maglan:
    Asså inte mer än vanligt
    de säger ju att man kan ha ont i ländryggen när man är gravid, så ja det kan vara ett tecken. Jag har bara konstant mensvärk och det har jag haft sen två dagar efter ÄL. Och som sagt så kan jag liksom känna äggstockarna. Och nu liksom gör det ont hela vägen ner i benen. Hmmmm mycket skumt. Men man kan ju alltid ta det som ett grav-symtom.
    Kände på min livmpder tapp idag (läste att man kunde göra det) och den var hård och rund som en pingpong boll. Tecken ?

• Maglan

Nettan 80

Jadu, ang livmodertappen har ja ingen aning... :P
    Åh..ja hoppas det blir ett plus på måndag :)
    Sitter å känns som att det lilla jag ätit idag sitter uppe i halsen å bara väntar på att få komma ut.. :/

• Nettan 80

Maglan: Usch din stackare, mådde lite illa innan idag men det släppte när jag kom hem och åt lite. Hoppas det går över snart. Tänkte gå och hoppa på mannen nu. Känns som ett bra sätt att fördriva tiden med
    Kollar till dig imorgon så jag får se hur det gått med illamåendet.

Kramkram

• strojes

nä nu är det dags att sova. och imorgon är det en dag närmare BIM!
    god natt allihopa och sov gott!

• Masqito

trött, molvärk, ömma svullna bröst..kan ibland känna nästintill hjärtklappning.

• vice99

nä nu går jag och lägger mig. Allt för att nästa äl ska komma fortare

natti gals