• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • trulten

jag kan väl hålla med dig..även om mensen ska komma nästa vecka...man vet ju aldrig!!!

sen så går jag runt å känner på mina bröst för att känna om dom är ömma....det blir alltid ömma vid mens tider!! än så länge är det bara LITE ömma :)

• cattis82

Maglan - du är absolut inte ensam om det. Jag tycker mig ana lite diskret mensvärk. Är helt säker på att mensen är på ingång snart

• Masqito

Tror bestämt att det inte blir nåt den här månaden..har fått lite vattniga bruna flytningar idag..Det är bara att vänta på mensen då

• Junior J

jaha då var det gjort denna månad oxå att jag inte kunde hålla mig och testade aldeless för tidigt BIM-6, jag vart så upp slukad av alla pluss så långt innan BIM att jag tänkte :kanske jag med...men inte.
    jag har inte tappat hoppet, utan är mer arg på min dåliga karaktär :(
    sambon tycker jag är som en "groda utan ben" HOPPLÖS!
    men nu ska jag hålla mig...SÄÄKERT!

• Håll min hand

Hej tjejer.. har inte hunnit läsa allt.. Men grattis till plussen
    Och sj. är mina symptom nästan borta förutom ömma ömma bröst. nåja vi får väl se

• cattis82

Masqito - nej vad tråkigt, hoppas inte att det är mensen som kommer

JuniorJ - vet precis hur det är med dåligt tålamod

• englabella

tsarbabe: Mirres är väl känsligare än cb?! Tror det förstnämnda har känslighet på 25 mlU/ml medan cb 50. Så det kanske är därför du plussar med mirres och inte förrän om typ två dar med cb....
    Tror du är gravid! Hoppas!

• Masqito

cattis82: Nu vill jag bara att den här "omgången" ska vara över så jag kan sikt in mig på nästa ÄL...

• cattis82

Masqito - förstår hur du känner, det är jobbigt och leva mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Jag tycker själv att den här tiden mellan ÄL och BIM är jättejobbig, man går förtvivlat på helspänn hela tiden.