• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Junior J

en liten fråga :är det fler än jag som vill vänta att mysa med sambon innan man vet om det tagit sig? jag kanske är jätte fånig men jag ibillar mig att sex påverkar utgången negativt... jag vet ju att det inte gör det men ändå får jag den känslan.
    bara lilla jag eller?

• Peonia

Junior J: Det är inte bara du!! Jag är precis likadan men vi har haft sex ändå, jag har inte velat erkänna denna noja för min sambo... Så nu har man lite ångest för det, suck ja. Men, jag känner mig faktiskt gravid så jag hoppas ännu. BIM 12-13/2.

• Loke2002

ån har inte tanten dykt upp.. fast jag hade en liten blödning i onsdags Så nu är det bara att hoppas!!

• snöhästen

Det finns verkligen ingen anledning att vara nojig, men däremot kan det väl vara så att man får mindre lust när man har gjort om sig till en symptomfabrik... och har man ingen lust så ska man väl inte ha sex heller men jag tror att det är bra att göra saker - vad det nu än är som gör att man får tankarna på annat håll. Man blir ju inte mer gravid bara för att intensivt koncentrerar sig på det... (även om man kunde önska att det fungerade liiiiiite så iallafall )

• Masqito

Usch, varför skulle man få en brunfärgad flytning idag..*suck* Det tar bort hela spänningen ju. Känner mig verkligen ogravid nu..Bara att ta nya tag!

• Junior J

jag har svårt att använda min kropps förändringar som ev.gravsymtom,
    för innan varje mens svullnar mina bröst massor, mens värk flera dagar innan, men det finns en sak jag känner nu och som jag kände förra graviditeten och det är "dragningar" centrerade i mitten, nästan som växt värk, eller hur jag ska förklara det, så jag tar det som ett hopp!

• Peonia

Junior J: Bra, då finns det hopp! Men tycker du inte att det är en speciell, obestämd känsla i kroppen när du är gravid? Jag kan ju tolka min kropp helt fel nu men jag känner mig bara på nåt konstigt sätt gravid. Men det är så svårt o ändrar sig lite hur det känns från stund till annan. På samma gång vill man testa o ändå inte

• Junior J

förra graviditeten kände jag molvärk, dragningar ömmande bröst men jag började blöda på BIM dagen och tänkte att mensen kommit , misstänkte inget fören över en vecka senare när jag inte slutade blöda ,då tyckte jag oxå att brösten blivit ovanligt stora, testade och fick ett +, försod oxå att det var ett MF. men jag hade aldrig en grav- känsla.

• Maglan

trulten

Har aldrig ömma bröst innan mens jag..får dock en jävla mensverk och feberkänsla..Bim på måndag..ska testa då om inte mensen kommit.
    gah, har nyss ätit och mår skit illa :/