• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Är jag taskig? Jag har haft en lousy dag idag..tungt på jobbet och allmänt låg, nästintill deprimerad och så berättar min sambo att hans kompis flickvän är gravid..blev det typ i veckan.
    Jag fick försöka hålla tillbaka tårarna..inte dom också!! Nu är det bara gravida runt mig, på mitt jobb, sambons jobb och nu dom..Usch vad jobbigt det känns...

• Tsarbabe

mrs bee: nä testade mirres med morgonurin men inte cb...

• Tsarbabe

englabella: ja det hoppas jag med =)

• Tsarbabe

Masqito: vet hur det känns...samma sak för mig...man blir deffenitivt mer frustrerad då...

men du ska se att snart kommer våra plus de med =)

• englabella

masqito: Du är inte taskig! Förstår precis hur du känner. Och man får känna så! 
    Massa kramar till dig!!!

tsarbabe: tror du ÄR gravid!!!

• Tsarbabe

englabella: Jag vpgar inte hoppas...men vill så gärna. Får se i början av veckan...

• Junior J

Masqito: nej det är normala känslor, jag hade samma när vi försökte inför nr:1, det kändes som alla var gravida före mig till och med dom som inte ens försökte, det tog oss lite mer än 8 mån. innan vi fick ett pluss och tiden dit var fruktansvärt lång.
    jag var så ledsen att jag till och med tyckte att dom tog "mitt barn"
    en tjej sa till mig nyligen :jag vill bli gravid och du har ju redan en innan, så då är det mer än rätt att jag blir gravid före.
    det finns säkert en å en annan här på FL som tänker att hoppas inte så många blir gravida så har jag större chans enligt statestiken.
    somsagt helt normalt att känna så!
    ge inte upp! kramar till dig

• Full av förhoppning

Kram till masqito... ditt plus kommer i sinom tid

Här mås det illa, brösten ömmar, fryser och är sååååååååååååå trött... går som en zombie...
    dag 31 i menscykeln nu... ska testa alla hjärtans dag...

• Masqito

Kunde inte hålla mig utan tog ett gravtest..var neg. och livmodertappen var låg och hård som nästippen och när jag nuddade den kom det brunt gegg..

Så då var det definitivt då..ingen bebis för mig den här gången..