• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Skönt att jag inte är ensam om dom här tankarna..Jag vill ju inget hellre än att få barn nu..*suck* Tack för att ni pushar mig iallafall =)) Stora kramar till er..

• englabella

Masqito: Hur är livmodertappen vid en graviditet?
    Vi får göra sällskap till nästa tråd! Och plussa där! Pakt?

• Masqito

englabella: Det sägs att den ska vara låg och hård, men det tror jag inte ett dugg på...
    Gärna en pakt Och då ska vi plussa!!

• snöhästen

Jag vill också vara med i plussarpakten!!! Nästa månad gäller det!!! Och då tycker jag vi skriver:
    Statistik: 1.0 gånger "hur många vi nu är" (100%) ska bli gravida!!! Det kan inte misslyckas!!!

Även om jag inte är helt beredd att ge upp ännu... och det måste ju gälla ända tills man får det där jädra besöket... (Jag känner på mig att min tant är punktlig denna månad, på tisdag knackar hon på - förmodligen skickar hon ett litet sms sent på måndagkvällen också...) Jag har typ inga symptom förutom en skum känsla i munnen (men jag kanske bara behöver borsta gaddarna )

• Masqito

snöhästen: Klart du får vara med i plussarpakten!! Diggar din statistik Är din tant också modern som skickar sms innan hon kommer på besök..Hoppas inte sms:en kommer fram!!

• snöhästen

Masquito: jag ska byta mobilnummer tror jag! Det bör vi göra allihopa

• Masqito

snöhästen: Bra idé!! Ska passa på nu innan BIM och förhoppningsvis hålla tanten borta trots att hon hunnit skicka ett sms..

• snöhästen

Men hon kan fortfarande få förhinder!!! Det kan ju ha varit en blivande bebbe som försökte meddela sig också *hoppas*
    De är ju inte så tekniska när de bara består av några få celler, så det får man ju ursäkta
    Men men... om det nu ÄR tanten så har vi pakten! Det känns tryggt!

• Masqito

snöhästen: Hoppas att hon fastnar i snön nånstans..har BIM på tisdag. Gud vad fint det lät..En blivande bebbe som försökte meddela sig Får hålla tummarna för det!
    Haha..inte så tekniska nej..

Skönt att ha en pakt trots att tanten kanske hittar sina snöskor och kommer hit och kanckar på.
    Hoppas att det är nån som försöker meddela dig också!!