• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • snöhästen

Tack det hoppas jag också

Skrattar gott åt tanten med snöskorna - hu så rysligt! Hoppas hon har blivit gammal och senil så att hon inte längre vet hur man får på sig dom!

• Masqito

snöhästen: Ja, visst får man lite festliga bilder av en tjock rödklädd tant i snön..hahahah Henne skrattar jag gärna åt! HAHA
    När har du BIM?

• snöhästen

På tisdag jag också... Jag vill inte ha hit henne. Hon är så TRÅÅÅÅÅÅKIG!!! Har inte helt regelbundna cykler (i genomsnitt 25 dgr, men varierar mellan 21! och 32!) men jag har (för det mesta) bra koll på äl och då är det alltid ganska exakt 14 dgr till BIM. Är dock denna månad inte 100 på äl (eller egentligen är jag det, men eftersom det ur graviditetsförhoppningssynpunkt skulle ha varit bättre om äl var några dagar innan eller några dagar efter så ÖNSKAR jag att äl ska ha varit en annan dag...) Komplicerat. Men som sagt, om mitt antagande är rätt att BIM är på tisdag så är det typ noll chans att jag skulle slippa tantbesök nu... Om BIM däremot är idag eller imorgon eller på torsdag-fredag så skulle chanserna vara något bättre... Ja, du fattar

• Masqito

snöhästen: aaah..Har inte heller helt regelbundna cykler, så BIM dagen kan infalla lite före och efter. Har iaf koll på att Jag hade ÄL den 29:e! Myste tyvärr inte så mycket som jag velat, men jag håller tummarna så hårt jag bara kan för både dig och mig!!

Ja, det är BIM-3 och tanten smyger utanför..

• snöhästen

Bra T-shirt! Jag skulle vilja ha en också, men det skulle kunna missförstås (jobbar med äldre!!! ) )
    Har nu tryckt i mig ca ett kvarts kilo ostbågar! Det är inte alls så svårt som det låter!!!

• Maglan

Hej brudar!
    Tanten har inte skickat nåt sms till mig än. Men jag känner på mig att hon besöker mig inatt :(
    har bim på måndag men hon kommer nog före :/

• snöhästen

Trist Maglan!!! Men... it ain't over `til it's over

• Maglan

snöhästen
    Det är sant.. men ändå :/ Känner mig redan besviken fast kärringjäveln inte ens kommit :(

• snöhästen

Jag vet, jag med, men det är bara att komma igen på returen