• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Maglan: Som jag nämnt tidigare..jag tror att du kommer vara en av dom som plussar! När Sofis försvann så är du den enda kvar i treenigheten som har störst chans att plussa!

snöhästen: HAha...okej, kanske inte så bra att ha en sån tshirt om man jobbar i vården..nej.

• Maglan

Masqito

Haha..ska ta å göra det :)
    Men försöker hålla hoppet uppe ett tag till. Inget rött i trosorna än så länge så :P

• Tsarbabe

Masqito: Jag har hört tvärt om med tappen. Att den ska vara mjuk...men det är väl individuellt som allt annat antar jag?

• snöhästen

Maglan: nej, tanten har inte visat sig ännu, men jag känner på mig att hon kommer senast på tisdag morgon. Ser INTE fram emot det, men lika bra att få det överstökat också...

• Maglan

snöhästen

Okej :/
    varför jag känner det på mig är för att jag hadt molvärk i typ en vecka tills för 2 dagar sen. Då försvann den.. å nu strax innan bim har den kommit tillbaka :/
    Dock är illamåendet kvar.. Spec efter att jag ätit :(
    Tröttheten med..men det kan ju bero på vad som helst..

• Masqito

Maglan: Skönt det..Har fått en brun flytning idag så det ser illa ut för mig..Tappen ligger lågt och är hård så snart öppnas helvetets portar.

Tsarbabe: Ja, det står olika överallt..Hoppas bara att det är en bebbe och ingen mens..

• Maglan

Masqito

Hur ska den vara nu då om man är gravid?
    Får be karln känna på den :P hihi

• Masqito

Maglan: Ja, gör det.. =)
    Har läst att den ska vara låg och hård som nästippen, men på vissa ställen står det att den ska vara mjuk...Egentligen är det nog en individuell sak. Jag griper bara efter halmstrån..