• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • snöhästen

Men gud, nu börja jag helt plötsligt storlipa för att en liten okänd kvinna, ensam med sin gitarr, helt oväntat gick vidare till final i globen...Puha!
    Hormoner!!! PMS och annat elände...

• snöhästen

Maglan: det du beskriver kan ju vekligen vara grav-symptom också, precis som ditt lilla mess från tanten Masquito, och ja faktiskt, som mina knappt befintliga symptom också, vi vet ju inte än...
    Men Tsarbabe, jag skulle bli väldigt förvånad om inte du plussar igen! Det verkar inte alls konstigt att du plussade med Mirres på morgonen men inte med cb senare på dagen... Testa igen om någon dag eller två, på morgonen. *håller fortfarande tummarna för oss alla*

• Maglan

snöhästen

Ja jag vet ju det :/ Men kan ju lika gärna vara skenis :/

• snöhästen

Håller med dig Maglan, det var förmodligen därför jag började grina. Det var så oväntat (lika oväntat som ett efterlängtat + skulle vara för min del... ) *tar på mig solbrillorna o kammar till mig*

• Maglan

snöhästen
    Hihi :) Höll på börja gråta av en reklam med massa hundvalpar idag jag :P
    Å i förrgår höll jag på börja gråta när min treåriga kusin skulle lägga på tillbehöret själv på hamburgaren :) Knasigt.

• Masqito

Maglan: Låg är att den ligger närmare slidöppningen..

Ve och fasa!! Upptäckte två svaga "smutsfläckar" på bröstet.. men det är inte smuts utan det är pigment...

• snöhästen

Men Masquito, DET är väl hur som helst ett ganska solklart tecken!!! Rätta mig om jag har fel!

• Maglan

Masqito
    Okej, då får han kolla det :P
    Vad betyder det att det är pigment på brösten då?