• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Yrrepyrr

Haha jag har köpt brusvitamineral tabletter till gubben och han tycker att dom smakar Urk (det gör dom också ;))
    Men herregud sa jag dom kostade ju bara 30 spänn kasta dom men inte då, nä det är ju nyttigt!! ;D
    Ganska gullit tycker jag (eller dumt, hur man nu vill)

• Misan1

Nu har mensen slutat, lite orolig för jag har fortfarande molande värk ikvar och ont i ryggen och mår illa, precis som jag mådde när jag hade mitt X tänk om jag fått det igen. NU hoppas jag på att det håller sig på ett - för jag orkar inte med det igen.

• Beautyflie

Här har mensen också precis slutat, så nu blir det fullt ös

• Lärarn

Hej!
    Hoppar på här! Har återhämtat mig efter ett MA i december och nu tar vi nya tag. ÄL om en vecka och BIM 13 eller 14/2. Fyller 30 den 13/2, så det kan ju bli hur bra som helst!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e) (5)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)
    Lärarn (1:a e. MA)
    14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah (4)

17/2: Beautyflie, Nelda (2)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 31

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 31

Statistik: 0,2 * 31 = 6(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

• Mrs  You
    Hej tjejer här e det rätt lungt,snöat i dag
    Kallt som.....
    Mensen över sedan i söndags så nu väntar vi bara in söndag 28/1 sen kör vi igång...
    Hoppas det blir denna gång *ler*
    hörs en annan dag Kramizar Anneli
  • Mrs  You
    Misan1 skrev 2007-01-23 18:35:07 följande:
    Nu har mensen slutat, lite orolig för jag har fortfarande molande värk ikvar och ont i ryggen och mår illa, precis som jag mådde när jag hade mitt X tänk om jag fått det igen. NU hoppas jag på att det håller sig på ett - för jag orkar inte med det igen.
    Hej tjejen vad är ditt X för något?
  • cattis82

Här är mensen också över sedan i fredags. Så vi kör nu varannan dag tills jag är helt säker på att jag är förbi ÄL. Tror att jag kommer ha ÄL runt den 29/2, inte före iallafall. Längtar ihjäl mig för att det ska bli en oktoberbebis den här gången. Hoppas att vi alla får en oktober bebis!
    Mrs you x betyder utomkvedshavavdeskap, ett befruktat ägg som fastnat i äggledaren.

• LillaMalin

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e) (5)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)
    Lärarn (1:a e. MA)
    14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda (2)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 32

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 32

Statistik: 0,2 * 32 = 6,4(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

• hyacinth

Här börjades det med stickorna imorse. Känner mig lite ner... Snälla tjejer, hjälp mig att sluta tro att det är omöjligt att bli gravid...

• Tinkerbelle

Ett litet tips!

F.o.m kl 19.30 ikväll kommer kunskapskanalen att handla om "bebisverkstad" (hittar inget bättre ord). Verkade som om det skulle vara ett gäng intressanta program! Tips bl.a och nya forskningsrön.

Tyckte att det verkade intressant!

Svar på tråden BIM v. 7