• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • snöhästen

Hej allihop! Här är det full aktivitet som vanligt! Jag haft mer arbetsro idag än på hela veckan i väntan på BIM, vilket jag är lite fascinerad över, men jag tror det beror på att jag är förvissad om att tanten kommer... (även om jag fortfarande HOPPAS på något annat). Idag är det BIM plus-minus-noll för mig... Har inte fått något besök ännu och har inga som helst symptom på varken det ena eller det andra. Tycker att ömheten i brösten har försvunnit nu, och så brukar det vara för mig när mensen väl ska börja. Det är väl bara en tidsfråga.

Tinkerbelle: Hur går det för dig? Nu är klockan helt klart över tolv

• Licia

Que sera sera: jag testade oxå negativt i morse men tänkte vänta till tanten kommit innan jag flyttar mig på listan. Har din tant kommit? Innan den har de så vet man ju inte heeeelt säkert. Eller hur tänker du? Bara undrar eftersom jag inte vill ge upp hoppet :)

• Tinkerbelle

cattis82 - stora kramarna till dig nu!!!!!

snöhästen - nu är kl 13.13 och inget.... Mensvärken är mer borta än här nu och tappen hade åkt lååångt upp och var stängd. Den lilla förädiska rackaren. Litar inte på den alls, ändå är jag där och pillar. Var mindre rosa flytningar där nu. Mer äggvite lika nu. Förvirrad men cool :-8 Förberedde mig på att mensen skulle komma igår.

• My05

Ingen mensvärk längre, men ont i höfterna och dålig i magen. Finnar ..har jag adrig..jo nu Öm i bröstvårtorna.. Var säker på att mensen var på väg då jag vaknade i natt/morse...
    Jobbigt att vänta minst en vecka till på ett +

• Tsarbabe

Nu kilar jag ett tag. kommer tillbaka ikväll igen och lusläser. Hoppas på att fler plussar under dagen...

• snöhästen

Jag vill också att fredagen ska vara en testdag, men nu var jag just och kollade och: liiite liiiite rosa här... Ett sms från tanten helt enkelt och jag är 99% säker på att hon kommer nu. Hon är ju hur som helst punktlig som fan isåfall! Något annat kan man inte beskylla henne för... Flyttar mig inte förrän hon visat sig helt och hållet bara...

• Tinkerbelle

Snöhästen - samma här. Ingen flytt innan det rinner och djävlas!

Hur går det för övriga med BIM idag eller imorgon???

• cattis82

Tinkerbelle - tack så mycket. Det känns ju inte kul alls, men man får försöka och inte gräva ner sig alltför djupt. Ser fram emot nästa ÄL iaf . Lycka till, hoppas att tanten håller sig borta!

• Que Sera Sera

Licia; Eftersom jag inte haft 1a mensen annu sa gar jag mer pa resultatet eftersom jag inte VET ifall det var en fullbirdad agglossning jag hade eller om det bara var kroppen som gjorde 'ett forsok'. Har dock en mysko strack pa stickan men tror det ar ett spokstrack. Har mensen inte kommit om ca 1v gor jag nog ett nytt test men om aven det visar neg sa vart det nog ingen fullbordad agglossning jag hade o da ar det bara o vanta igen... Hehe