• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Fluffmoln

Grattis till plusset, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee!

Tinker,
    verkar ju astrist om mensen är på g. Hoppades att du skulle hålla mig sällskap på gravidsidan...

• Minxy

Tinkerbelle: Ingen mens och inget plus. Har ingen mensvärk än...bara liiiite som kommer ibland. Förra månaden fick jag rejäl mensvärk ca 5 dagar innan mens.

Det som stör mig mest är att det inte finns någon logik i symptomen! En månad kan man ha mensvärk 5 dagar innan men - andra månaden har man ingen mensvärk alls, men man får mens ändå. Tredje månaden får man flytningar som heter duga - fjärde månaden är man snustorr. Så irriternade!!

• Tinkerbelle

Tack Fluffmoln! Det enda jag känt änså länge är att det är rosa flytningar uppe vid tappen. Lite mensvärk med lååånga mellanrum. Ville ju vara med dig på andra sidan ju!

• Tinkerbelle

Inget ont som inte har något gott med sig! Nu är mensen tillbaka i sitt vanliga spår! 27 dagars cykel och den lär komma som sig bör runt halv tolv-tolv. Börjar friska i med mensvärken nu.... Jaja, på´t igen om 14 dagar! (Den här gången kommer vi vara i Stockholm tillsammans. Sista nätterna i gamla lägenheten. *Snyft*)
    Är man skum som börjar se fram mot nästa ÄL runt den 27:e redan?????

• Syrran79

Nu håller jag på att bli galen på denna väntan! Ena sekunden inbillar jag mig att jag kanske har ngt gravtecken, och nästa sekund känner jag ingenting alls... Vill ju veta nu! Grrrr....

• Minxy

Tinkerbelle: Jag börjar också få starkare mensvärk. Skit....
    Jaja....om den kommer så är det bara till att köra hårt nästa månad.

• Billecart

Grattis ni som testat +!

Är på BIM-3 idag, hade tänkt testa imorse men jag fegade ut.

Är på ett sjuhelsikes humör och det känns molnande i tjejmagen + lite i äggstockarna. Så det måste bara betyda 1 sak...

Eller?! Ni som blivit gravida, kan jag ändå hoppas att indianerna inte kommer på besök?!

• Tinkerbelle

Minxy - nästa månad blir det extrem noga temtning och kiss på stickor. Sambon kommer nog snällt få hålla sig några dagar innan det blir plus på stickan. Försäkerhets skull Här ska det bli bebbe!