• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Yrrepyrr

Syrran79..Hm det får framtiden utvisa..Min intension är ju att vänta till nästa tisdag..får väl se hur hög motståndskraft jag har

• Syrran79

Yrrepyrr: oj, vilket tålamod... Skulle aldrig kunna hålla mig tills på tisdag!

• Mizzi

nej har aldrig haft trodde jag hade urinvägsinfektion först så va hos läkarn förra veckan men d hade jag inte

• Yrrepyrr

Syrran79 Nej..det är ju inte helt lätt
    Min budget syrker mat till den 20 + oförutsedda utgifter..men det ingår inge grav test i den Det är nog största sporren!

• Yrrepyrr

Mizzi trodde jag oxå hade det i går men det försvann..kissar bara 1 gång i timmen nu

• Mizzi

pissar hela tiden haha antagligen för att jag dricker för mycket kaffe =P

• Yrrepyrr

Haha ja det kan de ju vara, försöker hålla mig till en kopp om morgonen, sen får det bli vatten och rött te för mig, man e ju inte 25 längre och de sägs ju att kaffe påverkar så..

• Tsarbabe

Bustösen: okej jag har BIM 33 tror jag...får väl se om det tar sig ändå. Än har inte tanten kommit och om man går efter mensen innan förra graviditeten borde den kommit igår. Men den kan ju ha ändrat på sig...

• Mizzi

skulle jag klara av å hålla mig till en kopp skulle jag storslaget överträffa mig sj hehe