• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Miss Skellington

Mrs Bee: Grattis!

Ingen tant här ännu BIM-1. Ljusbruna flytningar, mensvärk och lätt illamående till och från. Har en konstig pirrande känsla i hela kroppen. Håller nog på att bli knäpp på riktigt

Hur går det för er andra?

• Minxy

Vad jobbig denna väntan är...

Var på toa nyss. Inga rosa flytningar (tack och lov), men däremot rejäla flytningar som var lite gulaktiga i färgen (?) men som inte luktade nåt.

Lite värk i magen...kan vara tantskrället som är på väg

• Yrrepyrr

Tja som vanligt är det, lite diffus värk i ryggen ner mot ljumskarna då och då...pruttig..
    Värdelöst egentligen för det säger juh inget..kissar dock 1 gång per timme..
    Suck.

Tinkerbelle håller tummarna hårt härför dig och alla andra!!

• Full av förhoppning

Illamående, astrött, aggressiv, ömmande bröst, mensvärk och väldigt medveten om min livmoder som känns lite skum... som om jag känner konturerna av den på nåt vis... Små stick i äggstockstrakterna och ett rejält stick på höger sida i "tjejmagen" för snart en vecka sedan....

Testar i morgon bitti BIM - 3 eller 5 med clearblue... är livrädd för att jag bara är otroligt skengravid

• Tinkerbelle

Tack Yrrepyrr! Samma här, jag vill att så många som möjligt ska plusa här nu! (Även om jag gärna snor åt mig själv ett plus). Ingen mens, inga spottings, ingen mensvärk... Bara lite, lite rosa flytningar vid tappen. (Dunder hög nu! Får jag mens nu stämmer inget som skrivts om tappen, för min är som gele fast lite hård inuti, så hög att jag knappt når den och utan hål i alla fall. Undrar om det kan vara min nagel som skrapat lite där inne... Lite oförsiktig av mig....) Tror ändå att mensen kommer komma....

• Tinkerbelle

Full av förhoppning - låter smart! Ska också börja testa preventivt för att undvika besvikelse!!! Får man minus bör man ju inte skena iväg, och då kanske mensen kommer som sig bör - om den ska komma!

• Licia

Tinkerbelle: Testade i preventivt och proaktivt syfte - blidde bara lessen när jag fick negativt resultat på CB på BIM - 2. Ska vänta nu med att testa til fredag om inte tanten kommer innan...vilket jag tror kommer hända. Buhuuu....

• Minxy

Jag testade negativt både på BIM -1 och idag på BIM. Man blir bara deppig. Man blir ju avis på alla de som plussar på typ BIM -4 och så!!

• Licia

Minxy: Har förstått att det är mkt ovanligt att plussa så tidigt. Jag kan dock dela din deppighet efter negatva tester... hur länge har du/ni försökt?

• Minxy

Licia: Det här är bara försök 4 (eller 5?) för oss. Känns lite jobbigt eftersom det tog 7 jäkla år(!!) för min mamma innan hon plussade!