• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Licia

Minxy: ja, det är tufft. Och det konstiga är att om man läser här på FL så verkar det lite som att antingen plussar man med en gång eller så kan det ta år. Men så kan det väl inte vara? Att det är så antingen med en gång eller efter flera år??

• Yrrepyrr

Nej så tror jag inte att det är, det är ju rätt mycket som spelar in så jag tror att man måste ha lite tur med!

• Jannabus

Hur ska tappen kännas egentligen? Min har varit låg de senaste dagarna, stängd och hård. Nu var den extremt låg! Behövde inte alls känna mycket alls till skillnad mot förr, då det knappast gick alls. Har dundermycket flytningar också. Väldigt trött måste jag säga. Samt lite känningar i magtrakten... Har BIM på fredag.

• Minxy

Licia: ...och eftersom jag inte är en sån som plusar på en gång så lär det ju ta flera år....

• Licia

Minxy: har oxå ärftligheten emot mig tror jag... men vi får hålla hålla hakan uppe och inte ge upp hoppet. Och det är inte tvunget att det tar många år. Vi ska inte utgå från det. Eller så gör vi det och får en glad överraskning om det går fortare.

• Minxy

Jag känner att jag jobbar fruktansvärt dåligt idag....inget engagemang alls!

• Tinkerbelle

Minxy - nya tag gumman!!! Än är det inte försent. Kändes ändå skönt att ni känner som mig. Här verkar alla lyckas direkt eller så får de kämpa för det! Men vi som bara försökt i tre, fyra månader ska inte deppa ihop än!!! 7 mån är trots allt ett genomsnitt. Jag tänker inte bli riktigt orolig förrens i november om det inte blivit något.

Är det föresten någon här som vet om slöa spermier kan gå i arv???? På tal om att inte oroa sig.... Sambons bror hade lite problem med det och jag tror att min älskling funderar lite på det...

• Minxy

Tinkerbelle: Jag vet, men jag har inget tålamod alls *s* Man borde ju egentligen skämmas....många andra försöker i flera år utan att bli så nojjig som jag!