• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Yrrepyrr

ztarshine Trött och hård i magen.."diffus" metallkänning i munnen å så tappen då..som tydligen är som den ska va vid en graviditet..

Gnnnnnnn jag vill veta juh

• Yrrepyrr

Tinkerbelle nej men jag skrev aldrig att den skulle va till tröst heller!
    Använd den som du vill

• Tinkerbelle

Om det hjälper till för att göra någon förfirrad så är min tapp, och den brukar vara så här vid mens, geleaktig/mjuk, inte direkt låg och antingen öppen eller stängd. Nu var den öppen, men de två tidigare gångerna har den varit stängd trotts att mensen börjat.
    Summa, lita inte på tappen för att känna av grav. Den lever sitt eget liv och ändras MASSOR under dagen.....

• Little Star

Yrrepyrr: När ska du testa? Kollade din sida: härligt med så många barn!!!

• Tinkerbelle

En kram är alltid välkommen! Sveper in mig i den och får lite gravbaciller till nästa gång!!!

• Yrrepyrr

Little Star Skulle vilja testa NU men jag vet att det inte lönt..är vad jag tror en låghormonare så..dessutom är det ju dyrt att testa

Tinkerbelle det hoppas jag verkligen att det var sånna i den!!

• vivana

Här e en till som vill testa men e rädd för att få ett minus.. har bim om 5 dagar nu så jag får bara försöka härda ut, mina symptomer = inga och det e konstigt brukar ha ont i brösten nu när mensen e på intåg.

Kram å lycka till alla !!

• Minxy

Flyttar fram listan lite. Någon som vet hur det gått för Maglan och Johanna 80?

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)

13/2: cattis82(3:e), Minxy, ia1982(13:e), Snöhästen(2:a) (4 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 41

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 58

Statistik: 0,2 * 58 = 11,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77 (12 st)

• Syrran79

Yrrepyrr: såg att vi har BIM på samma dag - söndag. När tänker du testa? Jag funderar på att testa på fredag, känner att jag inte har tålamod nog att vänta tills på söndag...

• Mizzi

fan blir tokig snart har haft mens värk i två veckor nu värsta pms humöret bli nog en jävla mens