• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tsarbabe

Efter en natt med ett rent hel*ete då sonen inte sover något pga hans förkylning (och nu har både jag och sambon blivit sjuka), så har tanten faktiskt inte kommit *peppar peppar*

Vill sååååå gärna ha en liten knodd till..men jag undrar när tanten tänker dyka upp? Hon kommer väl under dan? Hoppas givetvis på att hon håller sig borta i ett par månader men man vet ju som sagt inte...

Hon borde kommit igår om man kollar med hur min mens var innan förra graviditeten, men icke. Så jag väntar tills imorgon. Dyker hon inte upp imorgon blir det ett test framåt helgen..

*Håller tummarna för oss som inte plussat än och säger grattis till er som fått ett plus*

• trulten

hur vanligt är det att man mår illa vd en graviditet...måste man göra det ibörjan?

• Yrrepyrr

Nej det måste man inte Kan bara komma ihåg att jag mått illa med en av mina fem!
    Såg ju att prog halten som man får vid äl kan faktist ge illamående, i går på tv programmet sa dom det..

• trulten

jaha okey! tack för svar så snabbt!

men letar ju symtom hela tiden...får sluta med det!

• Silverklar

GRAATTIS Mrs Bee!!!

Testade minus idag på Bim-3.
    Vet att det är tidigt, men det verkar inte lovande...

Och jag som skulle vara duktig och vänta till på söndag innan jag testade (bim på fredag).
    Men så skulle sambon iväg tidigt på möte och jag var kvar ensam på morgonen och började tänka på hur mysigt det skulle vara om jag kunde överraska honom med pos.grav.besked imorgon på "Alla hjärtans dag"...

Kommer definitivt att testa med älstickor nästa gång, så att man i alla fall "vet" att man prickar den! Nu räknar jag ut äl med hjälp av fl:s älkalender och jag kanske inte är så "normalcyklad" som jag tror...

Håller tummarna för oss alla som är kvar!!!

• cattis82

Skit också, blev inget den här gången heller. Kärringen kom nu på förmiddagen. Usch har sån otrevlig mensvärk.

Grattis till plusset Mrs Bee!!

Lycka till allihopa, kikar in här och kollar hur det går för er, vi ger oss in på 4:e försöket nu.

• cattis82

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)

13/2:Minxy, ia1982(13:e), Snöhästen(2:a) (3 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 40

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 58

Statistik: 0,2 * 58 = 11,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82 (13 st)

• Que Sera Sera

Testat neg nyss - hoppas det ger okade chanser dock =)

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)

13/2:Minxy, ia1982(13:e), Snöhästen(2:a) (3 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 39

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 58

Statistik: 0,2 * 58 = 11,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera (14 st)

• Tsarbabe

Ni som än så länge har testat positivt. hur långt innan eller efter BIM testade ni då? *lite nyfiken*

• Tsarbabe

Manglan: hur går det för dej? Fortfarande ingen tant? hur e de med alla symtom? har du testat? *miljoner frågor* Är jätte nyfiken juh. Rapportera så fort du vet nått eller läser här...