• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • snöhästen

Jag vet Tinkerbelle, det var inte planerat Men jag lovar att stå här bredvid och heja och vinka på fredag när du plussar, för det ska du!!!

Usch det är så TRIST med tantbesök... Även om jag kan se det från den ljusa sidan så känns det ledsamt ändå, det kan inte hjälpas. Men som sagt, på't igen!!!

• Rutiga Rutan

BIM imorgon men jag känner på mig att mensen är på väg. Molvärken i ryggen brukar komma dagen innan eller så. Känner mig förresten ur-skruttig - hela familjen är dålig i influensa. Låg hela dagen igår däckad i 39.5 graders feber - sov hela dagen fram till 3. Känner mig lite bättre idag och hade i alla fall ett eventuell plus att se fram emot - fast nu tror jag inte det. Tycker väldigt synd om mig själv !

• Maglan

Hej brudar!
    Gud va ni skriver..orkar inte läsa allt just nu..
    BIM+1 idag å ingen tant än då länge :)
    Hoppas Hoppas.. :)

• Tinkerbelle

Rutiga Rutan - det är inte rättvist att du mår dåligt x2! Hoppas att det bara är flunsan som gör att du mår dåligt och inte mensen. Kramar i allt elände, det är hemskt att vara sjuk!

Och bara ett litet sportinlägg, snart är det Storslalom!!! Heja Anja och Ottoson och övriga svenskor!