• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Miss Skellington

Hur går det för er som fortfarande är på listan?

• ztarshine

jag TROR att jag plussade idag, men vågar inte säga säkert än!
    testade imorse, och fick ett svagt streck!! aldrig fått förr, men vet inte hur såpass starkt det måste vara för att gälla, så jag ska testa på fredag eller lördag igen! men det känns... ja.. som något.

• Misan1

Det behöver inte vara starkt sträck ... grattis.. det är bara att det är tidigt. hade du inte varit gravid så hade det inte blivit ett svagt ens...kramar

• ztarshine

jag VET ju egentligen det... att ett svagt streck räknas, men så fort det kommer till en själv.. ja, då blir man nojjig :)
    men tusen TACK!

• ztarshine

väntar med att flytta ner mig tills jag ser ett fetare pluss

• Full av förhoppning

Jag flyttar mig idag... var hos gyn idag och det är som min mens och det inte satt igång efter mitt senaste mf. Har fåt primolut Nor som jag ska ta i 10 dagar och sen ska mensen komma efter några dagar och sen vara regelbunde. Det positiva är att det var så Isabelle blev till

• Full av förhoppning

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: , My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),Gaja (3 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, (1 st)

17/2:Nelda, ztarshine(3:e)(2 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 7 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74,idaflisan, Billecarte(1:a) (13 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, Rikku, Full av förhoppning (5:e) (38 st)

• Miss Skellington

ztarshine: Jag vågar mig på ett Grattis!

Full av förhoppning: Då plussar du om en månad då...

• ztarshine

åhh, miss skellington, TACK!! det hade varit så jävla underbart och jag fattar inte riktigt än. jag hade femton test först, nu har jag bara ett kvar, bara de senaste två (som togs idag) har visat detta svaga streck, men dock ett streck.. säger till så fort jag vet mer!!