• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Full av förhoppning

Är så tveksam nu... ska man vänta ytterligare en månad med nästa försök??? Tycker barn det är kul att vara födda i december??? Är det bättre med ett Januaribarn och slippa vara yngst i klassen... eller bryr man sig inte??

• Misan1

noveber eller deceber tycker det kvittar.. vi kör på vi.. lycka till kram

• Annamus

Hej! Jag hade BIM den 16/2 och har inte fått mensen än. Har "mensverkar" som jag haft sedan strax innan BIM, men de har blivit starkare. Jag hoppas så hårt varje månad så jag vet ju att det kan skjuta på sig. Men tänkte va med i den här listan även om jag kanske avslöjas av mensen idag, imorgon eller snart. Kan någon föra in mig, jag förstod inte hur man gör med alla siffrorna...?

• Misan1

Har du inte kollat dig?? om du är  gravid då??

• Annamus

Nä jag törs inte... Har haft flera dagar sen mens förr... Men jag sitter med en stor knut i magen och kan inte sova...
    Kanske borde jag testa och få det ur världen... Men blir det ur världen? Om det visar minus menar jag... Kanske jag hoppas på ändå... Det är riktigt jobbigt att försöka skaffa barn. Vi tar nog en paus på ett par månader nu. Det gjorde vi sist vi blev med barn. Var beräknade till 28 december... haha. Men han kom den 7:e januari istället...

• Misan1

Vad duktig du är som inte har testat dig ja är en riktig testoman ja. men den här gången ska jag inte kolla förrän mensen är sen.. blir så himla dyrt så. och ja blir ju inte mer med barn för jag springer och kollar hela tiden.

lycka till kram håller tummarna på att det är ett knyte i magen på dig...kram

• ztarshine

nu flyttar jag ner mig till den efterlängtade raden!!!
    sa till mig själv att jag skulle vänta med det tills på lördag, då jag ska testa igen. testade nämligen igår och fick ett svagt streck, men dock ett streck!!

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: , My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),Gaja (3 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, (1 st)

17/2:Nelda, (1 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 8 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74,idaflisan, Billecarte(1:a), ztarshine (14 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, Rikku, Full av förhoppning (5:e) (38 st)