• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • ztarshine

jätteteak beautyflie! och detsamma till dig om jag inte redan sagt det!!

• My05

Grattis ztarshine!!!!!!!!!!!!

Ja då är vi tre kvar som hade BIM den 14/2...
    Hur går det för er Gaja och Miss Skellington?

Jag brukar ju plussa tidigast BIM+12 och det är ju först på söndag om jag räknar rätt.
    Har ju förstås kollat redan..varför vet jag inte när jag ju veeet hur jag fungerar både med varierande menscykler och sena +.

• ztarshine

tack My05! håller tummarna för dig!

• Superstålis

Ni har spräckt gravidstatistiken här inne och många härifrån har flyttat vidare till v.11 så då räknar jag med att det blir lika lyckosamt i den tråden. Å grattis till er alla som plussat!

• idaflisan

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: , My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),Gaja (3 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah,annamus (2 st)

17/2:Nelda, (1 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 9 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74,idaflisan, Billecarte(1:a), ztarshine (14 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, Rikku, Full av förhoppning (5:e) (38 st)

• My05

Flyttar ner mig. Ingen mens, men har varit på Pump och lyft för mig rekordtungt för andra gången den här veckan, brukar ju bli så svaag och yr om jag är gravid. Tyyyyypiskt. Hoppas  nu mensen kommer någon gång så vi kan fortsätta Flört

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Miss Skellington(1:a),Gaja (2 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah,annamus (2 st)

17/2:Nelda, (1 st)

18/2: bertlyn(7:e),(1 st)

Kvar på bim-listan: 8 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan, Yrrepyrr, Beautyflie, Ise74,idaflisan, Billecarte(1:a), ztarshine (14 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008, vivana, Superstålis, Rikku, Full av förhoppning (5:e) My05(1:a efter mf (39 st)

• englabella

Jättegrattis alla plussare! Så glad för er skull!
    Och som sagt, ni andra som vill vara med och spräcka alla rekord, välkomna till v 11 tråden!

Kram på er!

• Full av förhoppning

Jag har börjat ta tabletter idag som ska framkalla mens... det tar man i tio dagar och sen tar det några dagar innan mensen kommer, så jag hamnar i BIM v 14... kanske kanske v 13.
    Men ni får ha det så bra och lycka till alla!