• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Mrs  You
    Snart dax för Äl tjejer... hoppas det går vägen denna gång!

• hyacinth

Jag håller också tummarna för oss!

• Stil07

Tack alla...som brys sig...ni är mina bästa hemliga vänner!!!

Lycka till & ha en trevlig fredagkväll!

• Misan1

Någon mer än jag som har ÄL den 2/2 ungefär??????

• ztarshine

jag har ÄL 3/2! eller ja, jag har mellan 24-28 dgr i min cykel, så tidigast den tredje.

• Misan1

Hej allaihopa ,,, det har känns inte ett dugg bra det här har fortfarnade molvärk i magen och lite åt höger äggledare till och från.Men mesta delen i tjej magen... suck. har jag fortfarnade värk på måndag måste jag ringa upp till hudik så dom får kolla mig. är så orolig att det ska vara ett X igen. Det är ingen pluss på stickan men det var det inte förrän långt efter BIM när jag hade X i november och när jag var med min lilla tjej fick jag jätte svagt pluss fyra dagar eftre BIM... är nog en låg hormonare ja... ni måste hålla tummarna för mig att det inte är nå skit nu jag okar inte en gång till... trevlig helg på er.. jag jobbar hela helgen

• Paw Print

Tinkerbelle, ja min sambo har varit impad han med, ena sekunden klagar jag över hur kasst jag mår, och i nästa brottar jag ner honom ;) Men humöret stiger ju iaf...

Misan1, hoppas på att allt är som det ska och att du visar pluss sent!

• Masqito

Nån som haft ÄL känningar än?? Jag har lite oregelbunden mens så är lite osäker på när ÄL är. Idag när vi myste så ömmade det i tjejmagen. Betyder det att ÄL är på gång?

• vice99

Hur fyller jag i mig på listan. Har BIM v7

• Smilla75

Trodde jag skulle ha ÄL idag lördag. Dock inte fullt utslag på stickorna så det blir nog i morgon. Jag har haft rikligt med ÄL-flytningar sedan början av veckan så det bör vara nu någon gång. Myste igår så det räcker nog hur som helst.

Svar på tråden BIM v. 7